WKR: alle feiten op een rijtje

WKR: alle feiten op een rijtje

Door de huidige Covid-19 crisis is er een uitbreiding gemaakt in de kosten die je als werknemer mag maken en declareren onder de noemer werkkostenregeling (WKR). Dit leek ons een mooi moment om aan jullie toe te lichten wat deze uitbreiding betekent en wat de werkkostenregeling nu precies inhoudt.

Lees meer
Salarisadministratie uitbesteden of zelf doen?

Salarisadministratie uitbesteden of zelf doen?

Er zit veel werk in het opzetten én bijhouden van een personeels- en salarisadministratie. Daarom zitten veel ondernemers met de vraag of ze het zelf gaan doen of dat ze de administratie gaan uitbesteden. Om je te helpen een goede keuze te maken, hebben we de voor- en nadelen op een rijtje gezet.

Lees meer
Contact onderhouden met langdurig afwezig personeel

Contact onderhouden met langdurig afwezig personeel

Contact onderhouden met werknemers die langdurig ziek zijn of noodgedwongen thuis moeten werken kan best lastig zijn. Want hoe blijf je deze werknemers betrekken in het huidige werk en de situatie op kantoor zonder daar een gevoel van verplichting bij te geven? Of een medewerker nu langdurig thuis is vanwege ziekte of de huidige Covid-19 crisis, wij geven je tips over het onderhouden van contact.

Lees meer
Online vergaderen, zo doe je dat!

Online vergaderen, zo doe je dat!

Dat tijden nu zijn veranderd is ondertussen heel duidelijk. Dit betekent ook dat vergaderen zoals we het kennen even niet kan. Daarom stappen we massaal over van fysieke vergaderingen naar online vergaderingen. Maar hoe werkt dat nou eigenlijk? Waar moet je op letten als je op afstand met elkaar vergadert?

Lees meer