Uitzenden

Maximale flexibiliteit

Wil jij meer flexibiliteit in je personeelsbestand? En tegelijkertijd dat jouw personeelszaken goed geregeld zijn zonder er veel mee bezig te moeten zijn? Dan biedt uitzenden via Repay HRM dé oplossing.

Doordat wij al jarenlang werken met een slim online platform en ons eigen automatiseringsteam, hebben wij processen dermate efficiënt ingericht dat wij goedkoper zijn dan een standaard uitzendbureau.

Wij

  • Zijn juridisch werkgever
  • Dragen de risico’s bij verzuim
  • Werven samen met jou de juiste medewerker
  • Verzorgen de administratie
  • Passen de juiste wet- en regelgeving toe
  • Beantwoorden vragen van medewerkers

Jij

  • Plaatst een vacature in onze app
  • Zorgt voor de dagelijkse planning
  • Stuurt het team aan
  • Geeft eenvoudig de gewerkte uren door in onze app

 

 

Wat is uitzenden bij Repay HRM?

Bij uitzenden worden vraag en aanbod op de arbeidsmarkt bij elkaar gebracht middels een samenwerking tussen drie verschillende partijen: het uitzendbureau, de opdrachtgever en de kandidaat. In de praktijk betekent dit dat wij samen met jou op zoek gaan naar een geschikte kandidaat. Jij plaatst een vacature in de app en wij zorgen voor de verspreiding ervan. Daarnaast matchen wij de vacature met geschikte kandidaten in onze database. Zodra er een match is maken wij alle papieren in orde, zodat de kandidaat zo snel mogelijk kan starten. Daarna blijven wij zorg dragen voor de salarisadministratie, verzuimafhandeling en alle andere taken die bij goed werkgeverschap komen kijken. Jij geeft alleen de gewerkte uren door in onze app en ontvangt van ons één handige verzamelfactuur.

NBBU-cao

Wanneer je kiest voor uitzenden via Repay, werken de medewerkers volgens de NBBU-cao. Dit betekent dat nieuwe medewerkers werken met tijdelijke arbeidscontracten en tot 4 jaar flexibel inzetbaar zijn. Daarnaast beschikt Repay over certificaten en verklaringen, zodat jij zeker weet dat alles goed is geregeld.

De voordelen van uitzenden bij Repay HRM

Alles samengevat

Meer flexibiliteit

Dankzij de uitzend cao kun je medewerkers gedurende een periode van 4 jaar meerdere contracten voor bepaalde tijd aanbieden.

Ondersteuning bij werving

Wij gaan samen met jou op zoek naar een geschikte kandidaat. Wij verspreiden de vacature en matchen de vacature met onze kandidatendatabase.

Betaal alleen gewerkte uren

Bij uitzenden betaal je enkel de gewerkte uren. Bij ziekte en verlof betaalt Repay HRM de medewerker door en ontvang je geen factuur.

Deskundige servicedesk

Op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur is onze deskundige servicedesk telefonisch bereikbaar voor jou en de werknemers.

Geen risico bij ziekte

Repay HRM neemt alle verplichtingen over t.a.v. de Wet Verbetering Poortwachter en bij langdurige arbeidsongeschiktheid.

Geen salarisadministratie meer

Geen salaris- en contractadministratie of aansluitingen bij de Belastingdienst en pensioenfondsen meer.

Veelgestelde vragen

Vraag en antwoord

Dummy (niet verwijderen)
Wanneer kan ik starten met uitzenden?

Je kan op ieder gewenst moment starten met uitzenden bij Repay HRM. 

Wij handteren de volgende werkwijze: 

Jij plaatst gemakkelijk een vacature in onze app en wij zorgen voor de verspreiding ervan. Daarnaast matchen wij de vacature met geschikte kandidaten in onze database. Zodra er een match is maken wij alle papieren in orde, zodat de kandidaat zo snel mogelijk kan starten.

Zo zorgen wij ervoor dat er vanaf het moment dat jij contact opneemt, er snel gestart kan worden!

Wat zijn de tarieven van Repay HRM?

De tarieven van Repay HRM zijn afhankelijk van jouw specifieke situatie. Klik hier om contact op te nemen met een van onze adviserus, die kunnen jou voorzien van de juiste informatie, afgestemd op jouw vraag. 

Wanneer ontvang ik de facturen?

Op donderdag ochtend kan jij jouw verzamelfactuur downloaden via Repay Online. Zodra deze klaar staat ontvang jij van ons een mailtje, wel zo gemakkelijk!

Hoe werkt het fasensysteem?

Wanneer je kiest voor uitzenden via Repay, werken de medewerkers volgens de NBBU-cao. Dit betekent dat nieuwe medewerkers werken met tijdelijke arbeidscontracten en tot 4 jaar flexibel inzetbaar zijn.

Fase 1-2 is een periode voor bepaalde tijd, waarin voor de duur van maximaal 52 gewerkte weken arbeidsovereenkomsten of verlengingen kunnen worden aangegaan.

Als fase 1-2 is doorlopen gaat de medewerker over naar fase 3. Fase 3 duurt 3 jaar. Gedurende deze periode kunnen er maximaal 6 arbeidsovereenkomsten voor bepaalde tijd worden aangeboden.

Als fase 3 doorlopen is, gaat de medewerker over naar fase 4. Als medewerker krijg je nu een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd aangeboden.

Hoe weet ik dat Repay aan de betalingsverplichting van de belastingdienst voldoet

Als bewijs van ons goede betalingsgedrag ontvangen wij maandelijks vrijwaringen van de Belastingdienst. Deze kun je hier inzien.

Wat houdt arbeidsverleden in?

Indien je een medewerker aanmeldt, die de afgelopen 6 maanden in dezelfde functie al werkzaamheden bij jou heeft verricht, spreken we van arbeidsverleden. Indien het arbeidsverleden via een ander uitzendbureau was kunnen wij de medewerker op uitzendbasis overnemen. Indien de medewerker bij jou in eigen dienst was kunnen wij de medewerker op payroll basis overnemen. 

De medewerker wilt vakantie opnemen, hoe gaat dat in zijn werk?

Als de medewerker vakantie op wilt nemen, dient hij of zij dit altijd tijdig aan jou als opdrachtgever kenbaar te maken. Als jij akkoord gaat met de vakantie/en of vrije dagen, dan dient de medewerker de verlofuren Repay Online door te voeren. Door de Repay HRM app te downloaden kan de medewerker dit altijd gemakkelijk doen.

Wat gebeurd er als ik geen werk meer heb voor de medewerker?

Indien de werkzaamheden ophouden geldt er een maand opzegtermijn. Daarna neemt Repay de kosten voor zich.

Bouwen de medewerkers pensioen op als ze bij Repay HRM in dienst treden?

Ja, de medewerkers bouwen bij Repay pensioen op. Wij hebben een adequate pensioenregeling via StipP pensioen. Meer weten over de voordelen die medewerkers hebben als ze in dienst treden bij Repay? Neem dan contact op met een van onze adviseurs.

Vraag een adviesgesprek aan

Heb je vragen over onze dienstverlening? Neem dan gerust contact op voor een adviesgesprek.
Wij nemen binnen 4 uur contact met je op (tijdens kantooruren).