HRM Dienstverlening

Sinds 2005

Repay HRM verzorgt sinds 2005 HRM-dienstverlening voor ondernemers. Inmiddels is Repay HRM een top-5 speler binnen Nederland en hebben we onze diensten flink uitgebreid. Naast uitzenden biedt Repay HRM payroll, salarisadministratie en ZZP administratie aan. Jaarlijks zijn er meer dan 15.000 medewerkers bij ons in dienst en werken we in meer dan 110 verschillende branches.

In 2008 is een franchiseformule opgestart, vandaag de dag zijn er meerdere franchisevestigingen door heel Nederland. Samen met de eigen vestigingen van Repay HRM zorgt dit voor een landelijke dekking.

“Doen waar je goed in bent”

Hans Vlugt, Directeur/Eigenaar Repay HRM

“Tijdens mijn werk praat ik veel met enthousiaste, gedreven ondernemers die vol passie met hun vak bezig zijn. Tijdens de meeste van die gesprekken viel het me echter op dat ondernemers bijna unaniem één pijnpunt hebben: administratieve rompslomp met personeel die altijd ten koste gaat van wat ze écht graag doen: ondernemen.

Daarom ben ik gaan nadenken hoe ik die administratieve last makkelijker voor ze kan maken. Zo kwam ik op het idee wat later Repay zou worden: alle personeelszaken uit handen nemen van ondernemers en ze daarnaast optimaal ondersteunen bij de werving en selectie van nieuw personeel.

Door met Repay samen te werken, komen de administratie, risico’s, begeleidingstrajecten en de selectie van de beste medewerker bij ons te liggen. 

Voor de ondernemer betekent dat geen zorgen meer over zieke werknemers, verzekeringen afsluiten voor arbeidsongeschiktheid, geld reserveren voor de uitbetaling van het vakantiegeld of het moeten bijhouden van de arbowet- en regelgeving. Wij vinden het daarbij tevens ontzettend belangrijk dat het personeel bij ons in goede handen is en dat de ondernemer daarop kan vertrouwen. Alles wordt tot in de puntjes geregeld.

En zo komen we tot de kern van de filosofie achter Repay: doen waar je goed in bent. Want als wij doen waar wij goed in zijn, kunnen ondernemers doen waar zij goed in zijn: passievol ondernemen.”

Wil jij weten wat Repay voor jou kan betekenen? Neem dan contact met ons op.

Het huis van HRM

Alles onder één dak

Dankzij ons diverse aanbod van diensten kunnen wij voor elke ondernemer een oplossing op maat bieden, ook voor jou. Op die manier heb jij minder zorgen aan je hoofd en geen omkijken meer naar tijdrovende taken zoals salarisadministratie. Bekijk ons dienstenaanbod hieronder.

Uitzenden

  • Arbeidsvoorwaarden conform NBBU-cao

  • StiPP Pensioen 

  • Maximale flexibiliteit door fasensysteem NBBU-cao

  • Invulling allocatieve rol door Repay HRM

Lees meer >

Payroll

  • Arbeidsvoorwaarden conform cao opdrachtgever
  • Adequate pensioensvoorwaarden
  • Flexibiliteit door overeen te komen opzegtermijnen

Lees meer >

Salarisadministratie

  • Correcte berekening salarissen
  • Tijdige verzending van loonstroken
  • Kennis van meer dan 140 cao's

Lees meer >

ZZP administratie

  • Gezamenlijke factuur voor alle ZZP’ers

  • Verlaging administratieve last
  • Urenregistratie in Repay Online

Lees meer >

Onze missie & visie

Ondernemen moet leuk zijn

Bij Repay HRM vinden we dat ondernemen leuk moet zijn en dat ondernemers zich bezig moeten houden met datgene waar ze goed in zijn. Wij HRM dienstverlening, jij jouw expertise.

Ons doel is om ondernemers te ondersteunen op het gebied van HRM-dienstverlening, administratie en professioneel werkgeverschap. Dit doen we onder andere door goede service te bieden, een betrouwbare partner te zijn en de werkgeversrisico’s op ons te nemen. Zo maken wij ondernemen leuk!

Vraag een adviesgesprek aan

 

Heb je vragen over onze dienstverlening? Neem dan gerust contact op voor een adviesgesprek. Wij nemen binnen één werkdag contact met je op.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

*Verplichte velden