ZZP Contractmanagement

All-in-one platform

Of je nu een ZZP’er bent of een ZZP’er wilt inhuren, met ons platform ben je verzekerd van een zorgeloze samenwerking. Zeg dag tegen administratieve rompslomp, twijfelachtige overeenkomsten en financiële onzekerheid.

De opdrachtgever

  • Ontvangt één gezamenlijke factuur voor alle ZZP’ ers
  • Meldt eenvoudig nieuwe ZZP’ ers aan
  • Maakt nieuwe opdrachten aan binnen twee minuten
  • Krijgt een projectendashboard met o.a. alle verklaringen en overeenkomsten

De ZZP’er

  • Is verzekerd van een tijdige betaling van facturen
  • Krijgt een gratis personal assistant
  • Maakt gebruik van goedgekeurde modelovereenkomsten
  • Regelt alles conform de wet DBA
  • Loopt geen risico op naheffingen

 

 

ZZP’er inhuren

Wil je een ZZP’er inhuren, maar houden de risico’s en administratieve zaken je tegen? Dan bieden wij de oplossing! Wij bieden een platform aan waarin alle administratieve, juridische en financiële zaken met betrekking tot het inhuren van ZZP’ers zijn gebundeld. In het platform kun je opdrachten beheren, wijzigingen aanbrengen, uren accorderen en een opdrachtverklaring aanmaken. Zo weet je zeker dat alles conform wet- en regelgeving is geregeld en je zonder zorgen ZZP’ers in kunt huren.

 

Voordelen platform

  • Voor alle ZZP’ers die jij inhuurt ontvang je een gezamenlijke factuur in plaats van verschillende facturen vanuit iedere ZZP’er
  • Overzichtelijk softwareplatform en projectendashboard
  • Meld eenvoudig ZZP’ers aan
  • Maak binnen twee minuten nieuwe opdrachten aan door middel van sjablonen
  • Digitaal dossier waarmee jij inzicht hebt in bedrijfsinformatie, verklaringen en overeenkomsten met ZZP’ers

Voordelen samenwerking

  • Juridische, administratieve en financiële overeenkomsten
  • Goedgekeurde modelovereenkomsten
  • Bewaking verkapt dienstverband
  • Geen risico’s op naheffingen
  • Scherpe tarieven

Veelgestelde vragen

Vraag en antwoord

Dummy (zorgt ervoor dat alle andere items gesloten zijn)
Wat zijn de voordelen voor ZZP'ers om met Repay samen te werken?

Met Repay HRM genieten ook ZZP’ers van diverse voordelen. Zo ervaren ze zekerheid door onze juridische diensten: goedgekeurde modelovereenkomsten, voor hen geselecteerde pensioenen en verzekeringen met de beste prijs-kwaliteitverhouding, bewaking van wet- en regelgeving en geen naheffingen en ondernemersrisico’s. Ook krijgen ze ondersteuning van onze administratieve diensten: Documentbeheer en bewaking, goedgekeurde overeenkomsten, urenverwerking, opdrachtbeheer, managementinformatie en automatisch genereren van facturen.

Kan ik alle ZZP'ers die voor mijn organisatie werken via Repay laten lopen?

Ja dat kan. Het is mogelijk om alle ZZP’ers waar je mee samenwerkt via het platform te laten werken. Je kan er ook voor kiezen om een gedeelte via het platform te laten werken. Het voordeel om iedereen via het systeem te laten werken is dat je alles overzichtelijk bij elkaar hebt, dat je inzicht krijgt, filters aan kan maken en zaken met elkaar kan vergelijken. Ook heb je managementinformatie welke altijd up-to-date is en kan jouw organisatie leunen op een betrouwbare en uniforme werkwijze.

Hoe lang duurt het om me in te schrijven en wat ik heb daar voor nodig?

Aanmelden kan snel en makkelijk en het is bovendien gratis. Je hebt jouw persoonlijke en bedrijfsgegevens nodig. Om jouw profiel leuker te maken kan je optioneel een foto en logo toevoegen.

Wat zijn de tarieven van Repay HRM?

De tarieven van Repay HRM zijn afhankelijk van jouw specifieke situatie. Klik hier om contact op te nemen.

Wat zijn de opdrachtverklaring en de gezagsverhoudingscheck voor opdrachtgevers?

De opdrachtgever vult online voor het aangaan van een opdracht een opdrachtverklaring in. Hierin wordt middels het beantwoorden van een aantal meerkeuzevragen vastgesteld of er sprake is van een gezagsverhouding en of de feitelijke situatie ervoor zorgt dat de opdracht wel of niet geschikt is om uit te laten voeren door een zelfstandig ondernemer conform een overeenkomst van opdracht.

Voor de ZZP’er

Als ZZP’er ben jij zelf verantwoordelijk voor het correct bijhouden van jouw facturen, overeenkomsten en opdrachten. Dit kan op den duur een lastige en tijdrovende taak worden die jou belemmert in het uitvoeren van jouw vak. Om je als ZZP’er te ondersteunen bij het ondernemerschap hebben wij een all-in-one platform gemaakt. In dit platform kun je jouw opdrachten, overeenkomsten en debiteuren vanuit één plek beheren. Daarnaast zorgen wij ervoor dat je altijd volgens de meest recente wet- en regelgeving werkt en facturen betaald krijgt binnen jouw gewenste termijn.

Voordelen platform

  • Urenregistratie
  • Gratis personal assistent
  • Koppeling met boekhoudprogramma
  • Geen administratieve rompslomp
  • Keuze voor versnelde uitbetaling

Voordelen samenwerking

  • Goedgekeurde modelovereenkomsten
  • Geen risico op naheffingen
  • Alles conform wet- en regelgeving, zoals de wet DBA
  • Verzekeringen & pensioen

Veelgestelde vragen

Vraag en antwoord

Dummy (zorgt ervoor dat alle andere items gesloten zijn)
Kan ik me bij jullie aanvullend verzekeren?

Ja dat kan! Wij werken met een onafhankelijke partner die de beste verzekeringen tegen de scherpste voorwaardes zoekt. Je kan kiezen voor verzekeringen op het gebied van beroepsaansprakelijkheid, bedrijfsaansprakelijkheid, arbeidsongeschiktheid (AOV ) en rechtsbijstand. Goed geregeld dus!

Hoe kan ik zeker zijn dat ik geen risico's loop?

Van te voren zorgen wij ervoor dat de juiste documenten op orde zijn in het platform. Mochten er aanvullende documenten nodig zijn, dan worden deze uitgevraagd via het systeem. Repay bewaakt tussentijds de geldigheid van de documenten, de correctheid van de overeenkomsten, de juiste urenverwerking en facturatie. Het platform bewaakt dit en geeft bijtijds meldingen. Wij kunnen ook op locatie langskomen om te kijken of de feitelijke werkzaamheden en werksituatie overeenstemmen met hetgeen is vastgelegd in de onderlinge documentatie. Dit ter bewaking op de juistheid van de processen en om jouw ondernemersrisico’s te beperken.

Kan ik al mijn opdrachten via het platform laten lopen?

Ja dat kan. Je kan eenvoudig nieuwe opdrachten aanmaken via het platform, daarnaast is het mogelijk om jouw huidige opdrachten om te zetten en via het platform te laten voorlopen.

Wanneer ben ik volgens Repay 'een echte ondernemer'?

Voordat je jouw eerste opdracht kan invoeren en factureren vraagt het platform je éénmalig om de ondernemerstoets in te vullen. Deze bestaat uit een aantal meerkeuze vragen, welke je naar waarheid dient te beantwoorden. De uitkomst van de ondernemerstoets geeft aan of je in onze ogen een “echte ondernemer” bent voor het uitvoeren van opdrachten op ZZP basis. Als de uitkomst is dat je (waarschijnlijk) geen echte ondernemer bent, dan schat het platform de kans in dat het risico bestaat dat er vanwege wet- en regelgeving kan worden besloten dat er sprake blijkt te zijn van ‘geen ondernemerschap’ of van verkapt loondienstverband. Het gevolg hiervan is dat het risico bestaat dat er naheffingen van de Belastingdienst volgen. Door het maken van de ondernemerstoets willen we dit risico uitsluiten. Wij zullen alleen samenwerken met zelfstandig ondernemers welke de ondernemerstoets positief doorlopen.

Hoe snel krijg ik mijn facturen betaald?

Dit is afhankelijk van welk pakket jij zelf hebt gekozen. Ga je voor Genius dan krijg je binnen 3 werkdagen na facturatie door ons betaald, bij pakket Great is dit binnen 14 dagen na facturatie het geval. Ga je voor Good dan krijg je betaald binnen 3 werkdagen nadat wij het geld hebben ontvangen van jouw opdrachtgever. Wij laten je vooraf weten welk betalingstermijn we met hen hebben afgesproken en zullen het debiteurenbeheer doen om bijtijds betaald te krijgen. Wel is het zo dat als de opdrachtgever te laat betaalt, jij dus ook later je geld hebt. Klik hier voor de pakketten.

 

"*" geeft vereiste velden aan

Vraag een adviesgesprek aan

Heb je vragen over onze dienstverlening? Neem dan gerust contact op voor een
adviesgesprek. Wij nemen binnen 4 uur contact met je op (tijdens kantooruren).