Payroll

Werkgeverschap uitbesteden

Wil jij dat jouw personeelszaken goed geregeld zijn zonder bezig te moeten zijn met zaken zoals salarisadministratie en verzuim? Wanneer je kiest voor payroll van Repay HRM, nemen wij deze taken uit handen.

Wij

  • Zijn juridisch werkgever
  • Doen de salarisadministratie
  • Stellen de arbeidsovereenkomsten op
  • Dragen de risico’s bij verzuim
  • Beantwoorden vragen van medewerkers
  • Passen de juiste wet- en regelgeving toe

 

 

 

Jij

  • Stuurt het team aan
  • Werft je eigen mensen
  • Zorgt voor de dagelijkse planning
  • Ontvangt één verzamelfactuur

 

 

 

Wat is payroll?

Payroll houdt in dat je het werkgeverschap uit handen geeft. De medewerker treedt dus in dienst bij het payrollbedrijf en wordt exclusief ter beschikking gesteld aan de opdrachtgever. In de praktijk betekent dit dat Repay de werkgever is en de medewerker werkzaamheden uitvoert bij jou. Hierdoor dragen wij de verantwoordelijkheid voor het opstellen van arbeidsovereenkomsten, het voeren van een correcte salarisadministratie, het toepassen van de actuele wet- en regelgeving en alle andere taken die bij goed werkgeverschap komen kijken. Zelf blijf je verantwoordelijk voor het werven van personeel, de personeelsplanning en de dagelijkse aansturing van het team. Kortom, jij blijft de baas op de werkvloer.

De payrollkrachten hebben dezelfde arbeidsvoorwaarden als het personeel dat bij je in dienst is. Dit geldt ook voor het aantal tijdelijke contracten dat je kunt geven.

De voordelen van payroll bij Repay HRM

Alles samengevat

Geen salarisadministratie meer

Geen salaris- en contractadministratie of aansluitingen bij de Belastingdienst en pensioenfondsen meer.

Kies je eigen personeel

Je draagt zelf bestaande of nieuwe medewerkers aan zonder tussenkomst van Repay.

Betaal enkel gewerkte uren

Bij payroll betaal je enkel de gewerkte uren. Bij ziekte en verlof betaalt Repay HRM de medewerker door en ontvang je geen factuur.

Deskundige servicedesk

Op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur is onze deskundige servicedesk telefonisch bereikbaar voor jou en de werknemers.

Geen risico bij ziekte

Repay HRM neemt alle verplichtingen over t.a.v. de Wet Verbetering Poortwachter en bij langdurige arbeidsongeschiktheid.

Veelgestelde vragen

Vraag en antwoord

Dummy (niet verwijderen)
Wanneer kan ik starten met payroll?

Je kan op ieder gewenst moment starten met payroll bij Repay HRM. Geïnteresseerd in een samenwerking? Laat hier jouw gegevens achter en een van onze adviseurs neemt, op werkdagen, binnen vier uur contact met je op.

Wat zijn de tarieven van Repay HRM?

De tarieven van Repay HRM zijn afhankelijk van jouw specifieke situatie. Klik hier om contact op te nemen met een van onze adviseurs, die kunnen jou voorzien van de juiste informatie, afgestemd op jouw vraag.

Voor welke branches en organisaties is payroll bij Repay geschikt?

Payroll is nagenoeg voor elke branche geschikt bij Repay. Wij hebben de kennis van wel 150 verschillende cao’s in huis. Neem contact op met een van onze adviseurs om te bespreken wat wij voor jou kunnen betekenen.

Wanneer ontvang ik de facturen?

De facturen worden iedere week op vrijdag,  door Repay in de online portal Repay Online gezet. Onze online portal is ook te downloaden als app, zo kan jij altijd en overal gemakkelijk de facturen inzien.

Hoe ontvang ik de salarisstroken van de medewerkers?

De medewerkers kunnen wekelijks of vierwekelijks, afhankelijk van de wijze van betaling, de salarisstroken downloaden in de online portal Repay Online. Door de Repay app te downloaden kunnen ze altijd gemakkelijk overal hun facturen inzien. 

Hoe weet ik dat Repay aan de betalingsverplichting van de Belastingdienst voldoet?

Als bewijs van ons goede betalingsgedrag ontvangen wij maandelijks vrijwaringen van de Belastingdienst. Deze kun je hier inzien. 

Wat houdt arbeidsverleden in?

Indien je een medewerker aanmeldt, die de afgelopen 6 maanden in dezelfde functie al werkzaamheden bij jou heeft verricht, spreken we van arbeidsverleden. Indien het arbeidsverleden via een ander uitzendbureau was kunnen wij de medewerker op uitzendbasis overnemen. Indien de medewerker bij jou in eigen dienst was kunnen wij de medewerker op payroll basis overnemen.

Kan ik een AOW'er inschrijven?

Dit kan zeker. Ook medewerkers die na hun AOW-gerechtige leeftijd door willen blijven werken bieden wij overeenkomsten aan. De tarieven voor AOW’ers liggen lager doordat er minder premie’s afgedragen dienen te worden. Tevens kunnen wij flexibele contracten op uitzendbasis aanbieden, aangezien een AOW’er altijd in fase 1-2 instroomt, ondanks arbeidsverleden.

Vraag een adviesgesprek aan

 

Heb je vragen over onze dienstverlening? Neem dan gerust contact op voor een adviesgesprek. Wij nemen binnen één werkdag contact met je op.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

*Verplichte velden