Payroll bij Repay HRM

Met payroll blijf jij de baas

Payrolling via Repay HRM betekent dat je het werkgeverschap en de bijbehorende personeels- en salarisadministratie uit handen geeft. De medewerker treedt in dienst bij Repay HRM, wij regelen het contractbeheer en zorgen voor een tijdige en juiste uitbetaling van het salaris. Zelf blijf je verantwoordelijk voor de personeelsplanning en de aansturing van het team. Op die manier kun jij je volledig focussen op waar je goed in bent: ondernemen! Wil je dat jouw personeelszaken goed geregeld zijn? Kies dan voor payroll van Repay HRM en neem contact met ons op voor een vrijblijvend adviesgesprek.

Wij

  • Zijn juridisch werkgever
  • Doen de salarisadministratie
  • Stellen de arbeidsovereenkomsten op
  • Dragen de risico’s bij verzuim
  • Beantwoorden vragen van medewerkers
  • Passen de juiste wet- en regelgeving toe

 

 

 

Jij

  • Stuurt het team aan
  • Werft je eigen mensen
  • Zorgt voor de dagelijkse planning
  • Ontvangt één verzamelfactuur

 

 

 

Wat is payroll?

Payroll houdt in dat je het werkgeverschap uit handen geeft. De medewerker treedt dus in dienst bij het payrollbedrijf en wordt exclusief ter beschikking gesteld aan de opdrachtgever. In de praktijk betekent dit dat Repay de werkgever is en de medewerker werkzaamheden uitvoert bij jou. Hierdoor dragen wij de verantwoordelijkheid voor het opstellen van arbeidsovereenkomsten, het voeren van een correcte salarisadministratie, het toepassen van de actuele wet- en regelgeving en alle andere taken die bij goed werkgeverschap komen kijken.

De payrollkrachten hebben dezelfde arbeidsvoorwaarden als het personeel dat bij je in dienst is. Dit geldt ook voor het aantal tijdelijke contracten dat je kunt geven. Zelf blijf je verantwoordelijk voor het werven van personeel, de personeelsplanning en de dagelijkse aansturing van het team. Kortom, jij blijft de baas op de werkvloer.

Payroll voor jouw bedrijf?

Payroll is nagenoeg voor iedere branche geschikt. Wij hebben kennis van 150 verschillende cao’s, waardoor wij een breed scala aan bedrijven ondersteunen. Of je nu actief bent in de horeca, logistiek, retail of een andere sector, wij hebben de expertise in huis om jou te helpen.

Dankzij onze jarenlange ervaring zijn we in staat om maatwerkoplossingen te bieden die passen bij de specifieke behoeften van jouw bedrijf. Zelfs wanneer je personeel zoekt kunnen we helpen. Met ons online uitzendbureau werven we bijvoorbeeld kandidaten voor jouw bedrijf. benieuwd naar een combinatie van onze diensten? Onze adviseurs komen graag op bezoek!

Onze samenwerking met BTT

Repay is al meer dan 18 jaar partner voor BTT Multimodal Container Solutions op het gebied van HRM-dienstverlening. BTT Multimodal Container Solutions is een vooraanstaand familiebedrijf met 26 jaar ervaring in duurzame containerlogistiek en een begrip in de wereld van multimodaal vervoer. Wij ontzorgen BTT op het gebied van professioneel werkgeverschap, zodat zij zich volledig kunnen focussen op dat waar zij goed in zijn.

De voordelen van payroll bij Repay HRM

Alles samengevat

Door te kiezen voor payrolling, kun je tijd en kosten besparen. Het stelt je in staat om je volledig te concentreren op de kernactiviteiten van je bedrijf, waardoor je meer groei en omzet kunt realiseren. Bovendien liggen de werkgeversrisico’s, zoals ziekteverzuim, bij Repay. Hieronder lees je meer over de belangrijkste voordelen van payrolling voor jouw bedrijf.

Geen salarisadministratie meer

Geen salaris- en contractadministratie of aansluitingen bij de Belastingdienst en pensioenfondsen meer.

Kies je eigen personeel

Je draagt zelf bestaande of nieuwe medewerkers aan zonder tussenkomst van Repay.

Betaal enkel gewerkte uren

Bij payroll betaal je enkel de gewerkte uren. Bij ziekte en verlof betaalt Repay HRM de medewerker door en ontvang je geen factuur.

Deskundige servicedesk

Op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur is onze deskundige servicedesk telefonisch bereikbaar voor jou en de werknemers.

Geen risico bij ziekte

Repay HRM neemt alle verplichtingen over t.a.v. de Wet Verbetering Poortwachter en bij langdurige arbeidsongeschiktheid.

Veelgestelde vragen

Vraag en antwoord

Dummy (niet verwijderen)
Wanneer kan ik starten met payroll?

Je kan op ieder gewenst moment starten met payroll bij Repay HRM. Geïnteresseerd in een samenwerking? Laat hier jouw gegevens achter en een van onze adviseurs neemt, op werkdagen, binnen vier uur contact met je op.

Wanneer ontvang ik de facturen?

De facturen worden iedere week op vrijdag,  door Repay in de online portal Repay Online gezet. Onze online portal is ook te downloaden als app, zo kan jij altijd en overal gemakkelijk de facturen inzien.

Hoe ontvangen medewerkers hun salarisstrook?

De medewerkers ontvangen elke periode, wekelijks of vierwekelijks, een salarisstrook die ze kunnen downloaden in de portal Repay Online. Door de Repay app te downloaden kunnen ze altijd gemakkelijk overal hun loonstroken inzien.

Hoe weet ik dat Repay aan de betalingsverplichting van de Belastingdienst voldoet?

Als bewijs van ons goede betalingsgedrag ontvangen wij maandelijks vrijwaringen van de Belastingdienst. Deze kun je hier inzien. 

Wat houdt arbeidsverleden in?

Indien je een medewerker aanmeldt, die de afgelopen 6 maanden in dezelfde functie al werkzaamheden bij jou heeft verricht, spreken we van arbeidsverleden. Indien het arbeidsverleden via een ander uitzendbureau was kunnen wij de medewerker op uitzendbasis overnemen. Indien de medewerker bij jou in eigen dienst was kunnen wij de medewerker op payroll basis overnemen.

Kan ik een AOW'er inschrijven?

Dit kan zeker. Ook medewerkers die na hun AOW-gerechtige leeftijd door willen blijven werken bieden wij overeenkomsten aan. De tarieven voor AOW’ers liggen lager doordat er minder premie’s afgedragen dienen te worden. Tevens kunnen wij flexibele contracten op uitzendbasis aanbieden, aangezien een AOW’er altijd in fase 1-2 instroomt, ondanks arbeidsverleden.

“Ben jij een ondernemer en overweeg jij om je payroll uit te besteden? Wij begrijpen dat dit een grote stap is en staan klaar om jou te ondersteunen. Iemand van mijn team komt graag langs voor een vrijblijvend adviesgesprek.”

Fabrice Swens, Manager Sales

bel 08800 – 21605

mail Klik hier om direct een afspraak in te plannen

Vraag een adviesgesprek aan

 

Heb je vragen over onze dienstverlening? Neem dan gerust contact op voor een adviesgesprek. Wij nemen binnen één werkdag contact met je op.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

*Verplichte velden