Servicemedewerker
In het kort
Hou jij ervan om met klanten in contact te zijn en krijg jij er energie van om mensen te helpen? Dan is deze functie wellicht iets voor jou! Als medewerker klantenservice ben je de schakel tussen medewerkers, opdrachtgevers en interne afdelingen. Jij zorgt ervoor dat de vraag van de medewerker of opdrachtgever zo goed mogelijk wordt beantwoord.
32 – 40 uur
Tilburg
31,5 vakantiedagen obv fulltime

Wat ga je doen als medewerker klantenservice?
Werken bij klantenservice is veelzijdig en zit vol afwisseling. Zo krijg je via verschillende kanalen zoals mail, telefoon en WhatsApp, verschillende soorten vraagstukken van onze relaties en medewerkers binnen. Soms zullen dit vragen zijn die jezelf kan beantwoorden, maar op andere momenten zijn het vragen die een collega moet beantwoorden en is het aan jou om de vraag zo helder mogelijk door te zetten naar je collega.
Dit alles doe je voor één of meerdere van de diensten die Repay aanbiedt zoals, uitzenden, Payroll, ZZP, salarisadministratie en de backoffice voor intermediairs.
Wat bieden wij?
- Enthousiaste, gedreven en betrokken collega’s.
- Een interessante afwisselende baan in een snel veranderende omgeving, waar ruimte is voor zelfontwikkeling.
- Een leuke werkomgeving met korte lijnen en een open cultuur.
- Ruimte om mee te denken met de organisatie.
- Sfeer en gezelligheid zijn bij ons net zo belangrijk als het uiteindelijke resultaat. Er worden regelmatig leuke activiteiten zoals hardloopwedstrijden, een bootcamp en gezellige borrels georganiseerd.
Wat zoeken wij?
- Je werkt klantgericht en zorgt voor een optimale klantbeleving.
- Je kunt je inleven in de klant of medewerker en weet door goed te luisteren de vraag te doorgronden.
- Je bent stressbestendig, kan overzicht houden en prioriteiten stellen in je werk.
- Je bent een topper in samenwerken en gaat goed om met feedback.
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
Wie zijn wij?
HRM dienstverlening sinds 2005
Repay HRM is de HRM specialist en een top 10 speler in de Nederlandse markt van uitzenden, payroll, salarisadministratie en ZZP-contractmanagement. Dagelijks ontzorgt Repay relaties in 120 branches en bieden we de ongeveer 15.000 medewerkers van de zekerheden van een goede werkgever. Het hoofdkantoor bevindt zich in Tilburg. Ons verkoopteam is landelijk actief verspreid door heel het land.
Collega's aan het woord

Jop van de Wouw
Adviseur Jobcenter
"De diversiteit en vrijheid binnen Repay HRM zorgt ervoor dat je altijd je draai kan vinden, zowel binnen het bedrijf als in de functie. Geen dag is hetzelfde mede door de vele cao’s die wij voor onze relaties kunnen inregelen en de behoeftes van onze relaties. Vandaar dat ik al 8 jaar bij de club zit!"

Inge Hallegraeff
Verzuimcoördinator
“Met veel plezier ben ik werkzaam bij Repay! We hebben een fijn team en er is altijd ruimte om elkaar te helpen. Repay kijkt mee naar mijn interesses en zorgt ervoor dat ik voldoende uitdaging en ontwikkelingsmogelijkheden krijg. Via Repay heb ik mijn SEU mogen behalen, wat naast mijn HR diploma, mij veel kennis heeft gegeven die ik direct in de praktijk kan toepassen.”

Chermène Aussems
HR Adviseur
“Wat mijn werk als HR Adviseur leuk en uitdagend maakt is de diversiteit aan werkzaamheden. Geen dag is hetzelfde! Ik haal veel voldoening uit het dagelijks helpen en adviseren van zowel onze opdrachtgevers als werknemers. Repay HRM is een informele werkgever waar ik elke dag met veel plezier naartoe ga!”.

Ivo Bourgondiën
Manager Marketing
"Werken bij Repay HRM betekent naast gezelligheid ook werken in een snel veranderende omgeving. Daarbovenop krijg je als marketeer veel vrijheid om marketingacties op te zetten en nieuwe kanalen te ontdekken. Hierdoor is geen enkele week hetzelfde en leer je elke dag iets nieuws."

Karlijn Feyen
HR Consulent
“Bij Repay HRM ben je nooit uitgeleerd, omdat de markt zo snel verandert. Met mijn achtergrond in bedrijfskunde, wat veel raakvlakken heeft met mijn huidige baan bij Repay, blijf ik continu mijn kennis verbreden. Bij Repay HRM werken bevalt me erg goed!”
Geïnteresseerd?
Solliciteer vandaag nog
Heb jij zin om bij ons aan de slag te gaan? Upload dan jouw cv en een korte motivatie via het sollicitatieformulier. Ter info, het aanleveren van een Verklaring omtrent Gedrag (VOG) is standaard onderdeel van de sollicitatieprocedure.
Mocht je nog vragen hebben dan kan je contact opnemen met Jeroen Grootenbroer, Manager HR Servicedesk, via j.grootenboer@repay.nl. Hopelijk tot snel!

Doen waar je goed in bent
