Ik wil geen

risico’s lopen

Lees meer >

Ik wil mijn tijd steken in ondernemen

Lees meer >

Ik wil meer
flexibiliteit 

Lees meer >

Met de hulp van Repay kunnen wij weer ondernemen en hoeven wij geen tijd te steken in administratieve vragen of personeelszaken”

Loek

Een echt familiebedrijf dat na een groot drama letterlijk en figuurlijk weer uit de as is herrezen. Hier maken ze alles wat je kan bedrukken; van telefoonhoesjes en stempels tot naambordjes. Mede-eigenaar Loek: “Alles wat onze klant bestelt wordt gepersonaliseerd en snel geleverd: voor 15:00 uur besteld is dezelfde dag verzonden.” 

De voordelen van Repay HRM

Doen waar je goed in bent

Tot 4 jaar flexibiliteit

Nieuwe medewerkers kunnen tot 4 jaar flexibel ingezet worden, zodat jij efficiënter kunt plannen en geen risico’s loopt op loondoorbetaling.

Geen risico bij ziekte

Repay HRM neemt alle verplichtingen over t.a.v. de Wet Verbetering Poortwachter en bij langdurige arbeidsongeschiktheid.

Geen arbeidsrechtelijke risico’s

Bij nieuwe medewerkers heb je onder andere geen omkijken naar de transitievergoeding, Repay HRM neemt dit voor haar rekening.

Enkel de gewerkte uren

Je betaalt enkel de gewerkte uren, bij ziekte en verlof betaalt Repay HRM de medewerker door en ontvang je geen factuur.

Geen salarisadministratie meer

Geen salaris- en contractadministratie en aansluitingen bij de Belastingdienst en pensioenfondsen meer.

Deskundige HR Servicedesk

Onze mensen zijn gespecialiseerd in personeelszaken en kennen meer dan 140 cao’s. Heb je een vraag? Wij helpen je graag!

Veelgestelde vragen

Vraag en antwoord

Dummy (zorgt ervoor dat alle andere items gesloten zijn)
Wanneer kan ik starten met Repay HRM?

Je kunt op ieder gewenst moment starten met onze dienstverlening.

Wat zijn de openingstijden van Repay HRM?

De Repay HRM vestigingen zijn geopend van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Voor vragen kun je bellen naar 08800 – 21625 of een e-mail sturen naar info@repay.nl. Je kunt ook een bericht sturen via WhatsApp naar 06-13137002.

Wanneer ontvang ik de facturen?

De facturen worden iedere week op vrijdag door Repay HRM online gezet in Repay Online, het digitale urenregistratiesysteem van Repay HRM.

Hoe krijg ik de salarisstroken van mijn medewerkers?

Medewerkers kunnen de salarisstroken downloaden op ons online portal Repay Online.

Mag ik als ondernemer netto-loonafspraken maken met medewerkers?

Wettelijk gezien is het ons niet toegestaan om netto-loonafspraken te maken met medewerkers. Heb je dit echter al gedaan, dan zullen wij dit omrekenen naar het bijbehorende brutoloon waarna wij dit communiceren met de medewerkers. Op de arbeidsovereenkomst komt altijd een bruto afspraak te staan.

Wat zijn de tarieven van Repay HRM?

De tarieven van Repay HRM zijn afhankelijk van jouw specifieke situatie. Klik hier om contact op te nemen.

Voor welke branches en organisaties is de dienstverlening van Repay HRM geschikt?

Onze dienstverlening is geschikt voor nagenoeg elke branche en voor bijna iedere onderneming. Wil je zeker weten of Repay HRM iets voor jou kan betekenen? Neem dan gerust contact met ons op.

Hoe weet ik dat Repay HRM aan de betalingsverplichting van de Belastingdienst voldoet?

Als bewijs van ons goede betalingsgedrag ontvangen wij maandelijks vrijwaringen van de Belastingdienst. Een kopie hiervan kun je bij ons opvragen.

Hoe geef ik de gewerkte uren door aan Repay HRM?

De gewerkte uren van de medewerkers kun je rechtstreeks aan ons doorgeven via ons digitaal urenregistratiesysteem, Repay Online.

Vraag een adviesgesprek aan

 

Heb je vragen over onze dienstverlening? Neem dan gerust contact op voor een adviesgesprek. Wij nemen binnen één werkdag contact met je op.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.