Perfecte cocktail: Woodstock’69 en Repay HRM

Woodstock’69 in Bloemendaal is een begrip: het strandpaviljoen onderscheidt zich door de goede keuken, de geweldige decoraties en de ongedwongen sfeer. Die relaxte ambiance is in trek bij de gasten én het personeel. Repay HRM ontzorgt namelijk met een totaalpakket als hr-dienstverlener. Zo kunnen mede-eigenaar Peer van Gulik en bedrijfsleider Shaula Galera zich richten op waar zij écht goed in zijn: bezoekers een fantastische tijd bezorgen. Peer en Shaula vertellen over de fijne samenwerking. 

Tijdbesparing

Een van de redenen waarom Woodstock’69 koos voor Repay HRM? Shaula: “Tijdsbesparing! We zijn een seizoenbedrijf. Van maart tot en met september is het druk met gasten. Tijdens die periode is het fijn om te focussen op het strandpaviljoen, niet op randzaken.”

Ook buiten het seizoen speelt Repay HRM een waardevolle rol. “Ieder jaar beginnen de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen in februari. Dat is een chaotische periode: de locatie opbouwen, leveranciersafspraken maken enzovoort. En dan óók nog eens zorgen voor genoeg personeel. Die taak gaat verder dan werving en selectie: contracten aanbieden, zaken goed regelen – dat is veel werk. Het is daarom zo fijn dat alles rond personeel ons uit handen wordt genomen. Dat scheelt ons ontzettend veel tijd.”

“Het grote voordeel is dat we een band opbouwen. We weten wat we aan elkaar hebben. Onze contactpersoon van Repay HRM weet ook wat er speelt binnen onze zaak.”

Woodstock'69

Peer Gulik, mede-eigenaar

Duidelijkheid

Peer roemt het feit dat er één vaste contactpersoon is. “Het grote voordeel is dat we een band opbouwen. We weten wat we aan elkaar hebben. Onze contactpersoon van Repay HRM weet ook wat er speelt binnen onze zaak.” Shaula vult aan: “Werken op het strand is dynamisch. Mijn personeelsvragen kunnen niet lang blijven liggen; gelukkig kan ik het personeel dan doorverwijzen. Repay HRM beantwoordt de vragen en lost alles snel en netjes op.”

Fijne kennispartner

Dankzij de samenwerking hebben Peer en Shaula meer overzicht in personeelszaken. Ze hoeven zich niet steeds bij te spijkeren op het gebied van hr en de continu veranderende wet- en regelgeving. Dat houdt Repay HRM voor hen bij. Shaula: “Daarnaast heeft Repay HRM ervaring met horeca, speciaal met strandpaviljoens. Het is een fijne kennispartner, die met je meedenkt en problemen oplost. Het schept ook vertrouwen dat Repay HRM nauw samenwerkt met StrandNederland.”

Uitdaging voor 2024

Over de uitdaging van het komende jaar zijn Peer en Shaula het eens: snel een mooi team samenstellen. Peer: “Op het strand kun je nooit genoeg personeel hebben. De collega’s willen zelf ook weleens een dag genieten van het mooie weer, gaan een paar weken op vakantie of een weekend naar een festival. Kortom: we hebben te maken met piek- en dalmomenten. Daarom hebben we ook regelmatig passende vervanging nodig.”

Wanneer de temperaturen oplopen en het mooie weer zich aandient, weten Peer en Shaula: dat wordt topdrukte. Die moeten ze goed kunnen opvangen. “Repay HRM speelt hierbij een actieve rol. Dat is voor ons alleen maar gunstig én een extra reden om voor de diensten van deze partij te kiezen”, zegt Peer.

Op dit moment rolt Repay HRM een online uitzendbureau uit in Nederland. Binnenkort is ook het gebied van Woodstock aan de beurt. Het online uitzendbureau biedt volgens hem een uitkomst: “Dankzij dit platform kunnen we de gaten in het rooster opvangen en nieuw personeel zoeken.”

Doen waar je goed in bent

Bij Repay HRM vinden we dat ondernemers zich moeten bezighouden met datgene waarin ze goed zijn. Wij nemen het totaalpakket aan hr uit handen. Dat doen we al ruim 18 jaar, in 110 verschillende branches. Zo verzorgen we payroll, uitzenden, salarisadministratie, zzp-contractmanagement en bieden we een online uitzendbureau aan.

We werken nauw samen met StrandNederland, de brancheorganisatie en het communicatieplatform voor strandondernemers. Benieuwd wat wij voor jullie strandpaviljoen kunnen betekenen? Neem gerust een kijkje op de website www.repay.nl of neem contact op.

Vraag een adviesgesprek aan

 

Heb je vragen over onze dienstverlening? Neem dan gerust contact op voor een adviesgesprek. Wij nemen binnen één werkdag contact met je op.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.