Huis van HRM
Dankzij ons diverse aanbod van diensten kunnen wij alle zorgen omtrent personeel overnemen. Of het nu gaat om werving, personeelsadministratie, het uitbesteden van verzuimrisico’s of een combinatie ervan. Wij hebben de expertise én flexibiliteit in huis om je te ondersteunen wáár dat nodig is, ongeacht het type contract of medewerker.
Door alles bij Repay onder te brengen profiteer je van:
- Eén aanspreekpunt
- Alle HR-administratie op één centrale plek
- Inzicht in personeelskosten
- Eén handige verzamelfactuur
Uitzenden en payroll
Door de juiste diensten te combineren zorgen we voor een geoliede HR-machine, waarbij het personeelsbestand op orde is én de personeelszaken zo efficiënt mogelijk worden uitgevoerd. Hierdoor bespaar je niet alleen kosten, maar creëer je ook meer tijd om te focussen op de groei van jouw organisatie.
Uitzenden
Wil jij meer flexibiliteit in je personeelsbestand? En tegelijkertijd dat jouw personeelszaken goed geregeld zijn zonder er veel mee bezig te hoeven zijn? Dan biedt uitzenden via Repay HRM dé
oplossing.
Payroll
Wij zorgen ervoor dat jouw personeelszaken goed zijn geregeld, zodat jij je niet hoeft bezig te zijn met zaken zoals salarisadministratie en verzuim. Wij nemen de risico's en plichten van het werkgeverschap graag uit handen.
Aanvullende diensten
Wanneer je naast uitzenden en payroll ondersteuning wilt bij de inzet van zzp’ers of
de salarisadministratie van vast personeel kun je ook op ons rekenen.
Salarisadministratie
Met behulp van de HRM- en payrollsoftware van AFAS zorgen we voor het maken van de loonstroken en het verstrekken van de loonaangifte en voor een juiste toepassing van de wet- en regelgeving.
ZZP administratie
Via onze portal worden financiële zaken met betrekking tot het inhuren van ZZP’ers gebundeld op één plek. Zo ontvang je één factuur voor alle ZZP’ers en heb je één centraal punt voor de urenregistratie.
“Volledige ontzorging”
Bas Coppelmans, Coppelmans Valkenswaard
Bas Coppelmans vertelt over onze samenwerking die al meer dan 19 jaar geleden begon. "Repay is voor ons de perfecte partner in onze totale HR-administratie. Wij kunnen gewoon lekker ondernemen, dat is waar onze kracht ligt, en Repay ondersteunt ons volledig bij alle vragen die onze medewerkers kunnen hebben."
We snappen dat je vragen hebt
Wat zijn de tarieven van Repay HRM?
De tarieven van Repay HRM zijn afhankelijk van de situatie. Klik hier om contact op te nemen met een van onze adviseurs. Zij kunnen je voorzien van de juiste informatie, afgestemd op jouw vraag.
Kan Repay mij helpen bij het werven van personeel?
Ja, we hebben ons eigen online uitzendbureau waarmee wij kandidaten werven voor jouw vacatures. Lees er hier meer over.
Hoe kan een samenwerking met Repay zorgen voor een kostenbesparing?
Door de juiste diensten te combineren zorgen we voor een geoliede HR-machine, waarbij het personeelsbestand op orde is én de personeelszaken zo efficiënt mogelijk worden uitgevoerd. Hierdoor bespaar je niet alleen kosten, maar creëer je ook meer tijd om te focussen op de groei van jouw organisatie. Bovendien dragen we met onze diensten bij aan de flexibiliteit van het personeelsbestand en dus de wendbaarheid van je organisatie. Doordat je makkelijker op- en afschalen bij piek-en dalmomenten, voorkom je dat je medewerkers moet betalen zonder dat ze productief zijn.
Zijn er mogelijkheden voor maatwerk binnen de diensten van Repay?
Ja, bij Repay begrijpen we dat elk bedrijf uniek is. Daarom bieden we maatwerkoplossingen aan die aansluiten bij jouw specifieke bedrijfsbehoeften. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Hoe kan ik contact opnemen met Repay?
Je kunt ons bereiken via de telefoon op 08800 21625, per e-mail op info@repay.nl of via WhatsApp op 06 1313 7002. Of bekijk onze contactpagina. We staan klaar om je te helpen!