De deuren zijn geopend

Payroll en uitzenden voor de horeca

Sinds 1 juni mogen de deuren officieel weer open en hebben we voorzichtig een positievere blik op de toekomst. Of je de deuren nu al geopend hebt of nog bezig bent met de voorbereidingen, we pakken hoe dan ook de draad weer op. De afgelopen tijd heeft meer dan ooit laten zien hoe belangrijk het is om de pieken en dalen van de drukte in de horeca op te kunnen vangen.

Je staat als horeca ondernemer op dit moment voor grote uitdagingen. Of dit nu de rekening van de afgelopen maanden is, de inrichting van het nieuwe terras of het vormgeven van de anderhalve meter-regel. Al deze veranderingen zorgen voor extra werk in jouw personeelsplanning. Hoe zorg je ervoor dat je tijdens de zomerse dagen voldoende capaciteit hebt en in de dagen met slecht weer niet vastzit aan personeel en de kosten die hierbij komen kijken? Het antwoord: een flexibele schil.

Flexibele schil met Repay HRM

Piek- en dalmomenten opvangen

De ‘flexibele schil’ is het onderdeel van jouw personeelsbestand dat flexibel inzetbaar is. Met andere woorden, de medewerkers die geen vast contract hebben. Dit kunnen zowel werknemers zijn die je in eigen dienst hebt als werknemers die je inleent.

Hoe groter de flexibele schil van je organisatie is, hoe beter je kunt reageren op seizoensinvloeden. Om te bepalen hoe groot de flexibele schil van je organisatie moet zijn, dien je rekening te houden met de hoeveelheid werk dat je op dal- en piekmomenten hebt. Het uitgangspunt is om vast personeel te hebben voor voor de hoeveelheid werk die je het hele jaar door hebt en een flexibele schil om de piekmomenten op te vangen. Repay helpt je graag verder bij het realiseren van een flexibele schil.

Samenwerken met Repay

Goed bediend

Samenwerken met Repay HRM betekent dat je geen zorgen hebt omtrent werkgeverschap en de bijbehorende personeels- en salarisadministratie. Medewerkers zijn bij ons in dienst en wij regelen alles. Van personeelsadministratie tot contracten en een tijdige en juiste uitbetaling van het salaris. Daarnaast worden alle zorgen en risico’s omtrent ziekte, arbeidsongeschiktheid of ontslag overgenomen door Repay HRM, terwijl jij gewoon de leiding houdt over de dagelijkse aansturing van het personeel.

Bij Repay HRM staan we voor transparantie en duidelijkheid. Het tarief dat wij overeenkomen is het tarief dat je daadwerkelijk gaat betalen. Er zijn dus geen verborgen kosten en je krijgt geen onaangename verrassingen achteraf. Zo kun je met een gerust hart ondernemen.

De voordelen van Repay HRM

Doen waar je goed in bent 

Tot 5,5 jaar flexibiliteit

Nieuwe medewerkers kunnen tot 5,5 jaar flexibel ingezet worden, zodat jij efficiënter kunt plannen en geen risico’s loopt op loondoorbetaling.

Geen risico bij ziekte

Repay HRM neemt alle verplichtingen over t.a.v. de Wet Verbetering Poortwachter en bij langdurige arbeidsongeschiktheid.

Geen arbeidsrechtelijke risico’s

Bij nieuwe medewerkers heb je onder andere geen omkijken naar de transitievergoeding, Repay HRM neemt dit voor haar rekening.

Enkel de gewerkte uren

Je betaalt enkel de gewerkte uren, bij ziekte en verlof betaalt Repay HRM de medewerker door en ontvang je geen factuur.

Geen salarisadministratie meer

Geen salaris- en contractadministratie en aansluitingen bij de Belastingdienst en pensioenfondsen meer.

Deskundige HR Servicedesk

Onze mensen zijn gespecialiseerd in personeelszaken en kennen meer dan 140 cao’s. Heb je een vraag? Wij helpen je graag!

Vraag een adviesgesprek aan

 

Heb je vragen over onze dienstverlening? Neem dan gerust contact op voor een adviesgesprek. Wij nemen binnen één werkdag contact met je op.

Alle velden zijn verplicht.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

*Verplichte velden