Praktijkcase: Kledingwinkel Lódz

Een fijne kledingwinkel met eerlijke merken en persoonlijk advies, zo omschrijft eigenaar Gerard Baars zijn kledingwinkel Lódz. Al meer dan 25 jaar staan hij en zijn team klaar om klanten te voorzien van goed advies voor de perfecte outfit. Repay HRM zorgt er langs de zijlijn voor dat Gerard en zijn medewerkers zich kunnen focussen op hun kwaliteiten.

Van groothandel naar retail

Zo’n 25 jaar geleden maakte Gerard de overstap van groothandel naar een eigen winkel. Aanvankelijk had Lódz vestigingen in Tilburg en in Oisterwijk. Gerard vertelt: “In 2016 zijn we gestopt met de vestiging in Tilburg, om ons volledig te focussen op onze winkel in Oisterwijk. Dit is namelijk een heel fijn winkeldorp en we zitten hier echt goed op onze plek.

De juiste aandacht

Wat Lódz uniek maakt is het aanbod aan kleding en de geboden service. Gerard vertelt: “Wij zijn een ‘easy modewinkel’, met eerlijke en leuke merken. We zijn erg hip, maar niet extreem. Daarnaast nemen we graag de tijd voor onze klanten. Iedere klant krijgt een passende mode-advies met de juiste aandacht vanuit ons personeel. We zijn een persoonlijke winkel, dat is onze identiteit.”

Een soepele samenwerking

Via vrienden die ook in de modewereld zitten is Gerard bij Repay terechtgekomen. Zij vertelden hem over payrollen en uitzenden en na wat aanvullende informatie vanuit Repay is de overstap gemaakt. Gerard, die tot dan toe alle administratie en randzaken zelf deed, is tevreden over de samenwerking met Repay. “De samenwerking is prima, precies zoals die ook moet zijn. Als ik vragen heb krijg ik snel antwoord en alles is goed geregeld voor het personeel. Repay zorgt ervoor dat een hoop rompslomp voorkomen wordt.”

 

Op de foto: medewerkster Bregje Verbeek

Vraag een adviesgesprek aan

 

Heb je vragen over onze dienstverlening? Neem dan gerust contact op voor een adviesgesprek. Wij nemen binnen één werkdag contact met je op.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.