Onze diensten

Personeels­administratie

  • Volledige administratie
  • HR Servicedesk voor medewerkers
  • Verzuimbegeleiding
  • En nog véél meer
Salarisadministratie header met witruimte

Personeelsadministratie: wij gaan een stapje verder

Ben je actief in de transport- of logistieke sector en wil je je volledige personeelsadministratie uitbesteden, maar zelf werkgever blijven? Dat kan! We bieden een modulaire dienstverlening die volledig is afgestemd op de CAO TLN en de dynamiek in jouw branche. Wanneer wij jouw personeelsadministratie uit handen nemen, zorgen wij voor de contracten, personeelsdossiers en de salarisadministratie. 

Maar… we gaan nóg een stapje verder. Zo zorgen wij ook voor de verzuimbegeleiding, het afdragen van de loonbelasting en zijn wij het eerste aanspreekpunt bij juridische vragen. 

Ontwerp zonder titel 3

Waarom kiezen voor personeelsadministratie?

  • Je wilt groeien zonder administratieve rompslomp
  • Je HR-medewerker wil zich richten op strategie en ontwikkeling
  • Je zoekt flexibiliteit en schaalbaarheid
  • Je hebt geen HR-medewerker, maar wel personeel
Ontwerp zonder titel 4

Voor wie is deze dienstverlening geschikt?

Deze oplossing is ideaal voor:

  • Groeiende transportbedrijven die snel willen opschalen
  • Logistieke ondernemers zonder eigen HR-afdeling
  • HR-teams die strategisch willen werken
  • Familiebedrijven die willen professionaliseren

 

Deze dienstverlening is uitsluitend beschikbaar voor bedrijven die onder de CAO TLN vallen of werken volgens het Burgerlijk Wetboek.


 

Team online uitzendbureau

Waarom Repay HRM?

 

  • Kwaliteit: Dankzij onze specialisten en tools ben je verzekerd van een goede administratie en alles dat daarbij hoort.
  • Complete oplossing: Door een stapje verder te gaan dan andere aanbieders, geniet je van meer ontzorging in de vorm van verzuimbegeleiding en het uitbetaling van het salaris. 
  • Service: onze HR Servicedesk staat klaar voor jou en de medewerkers. Daarnaast zijn we het eerste aanspreekpunt bij juridische vraagstukken. 

Veel gestelde vragen

Hoe kan een samenwerking met Repay zorgen voor een kostenbesparing?

Door de juiste diensten te combineren zorgen we voor een geoliede HR-machine, waarbij het personeelsbestand op orde is én de personeelszaken zo efficiënt mogelijk worden uitgevoerd. Hierdoor bespaar je niet alleen kosten, maar creëer je ook meer tijd om te focussen op de groei van jouw organisatie. Bovendien dragen we met onze diensten bij aan de flexibiliteit van het personeelsbestand en dus de wendbaarheid van je organisatie. Doordat je makkelijker op- en afschalen bij piek-en dalmomenten, voorkom je dat je medewerkers moet betalen zonder dat ze productief zijn.

Hoe werkt de urenregistratie?

De urenregistratie van medewerkers in loondienst, zzp'ers, uitzendkrachten en payrollkrachten geef je door in Repay Online. Zodra de uren zijn geaccordeerd, gaan we over tot betaling.

Kan ik gemakkelijk toegang krijgen tot de salarisgegevens van mijn werknemers?

Via Repay Online heb je altijd en overal toegang tot de salarisgegevens van jouw medewerkers. Ons systeem is 24/7 beschikbaar, wat betekent dat je op elk moment van de dag de benodigde informatie kunt inzien.  

Neemt Repay het opstellen van de arbeidsovereenkomsten uit handen?

Ja, Repay neemt het opstellen van arbeidsovereenkomsten volledig uit handen. We zorgen ervoor dat alle contracten voldoen aan de nieuwste wet- en regelgeving en dat de medewerker een notificatie krijgt als de overeenkomst digitaal kan worden ondertekend. 

Niet gevonden wat je zocht?
Contact werkgever
Heb je interesse of vragen over onze dienstverlening? We helpen je graag verder.

Interesse?

Op werkdagen tussen 9.00 en 17.00.
Vrijblijvende offerte