Whitepaper: personeel aannemen

Leestijd: 30 minuten

Wanneer je personeel gaat aannemen komt er veel op je af. Naast de wet- en regelgeving kom je als ondernemer voor allerlei praktische uitdagingen te staan. Zo moet je een geschikte kandidaat vinden, een arbeidscontract opstellen en verzekeringen afsluiten. In deze whitepaper lichten we de verschillende stappen toe en geven we handige tips voor in de praktijk.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

 

  • Hoe schrijf je een goede vacature tekst? 8 tips
  • Personeel werven met een betaalde Instagram campagne
  • Hoe stel je een arbeidsovereenkomst op?
  • Loonbelasting en premies: wat moet je afdragen?
  • Welke verzekeringen moet je afsluiten?
  • Wat je als werkgever moet weten over proeftijd
  • Deze 10 valkuilen moet je voorkomen bij het aannemen van personeel

Download whitepaper

Vul het formulier in en wij sturen de whitepaper naar je op. Controleer eventueel je spambox.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

*Verplichte velden