De voordelen van Repay HRM voor de wellnessbranche

De voordelen van Repay HRM voor de wellnessbranche

Wil je meer tijd besteden aan ondernemen en je niet druk maken over personeelszaken? En wil je dat alles goed geregeld is voor jouw medewerkers? Lees dan snel verder

Wanneer je het werkgeverschap aan ons uitbesteedt, ben zelf verantwoordelijk voor de planning en de dagelijkse aansturing van het team, terwijl wij alle vervelende klusjes uit handen nemen.

Wat dit voor jou in de praktijk betekent? 5,5 jaar flexibiliteit bij nieuwe werknemers, geen salarisadministratie en geen omkijken naar verzuimrisico's en kosten. Je vult één keer per week de uren in via Repay Online en wij regelen de rest.

Westeringh Flowers

"Het scheelt ons enorm veel tijd. Het is gewonnen tijd die wij in ons bedrijf kunnen steken."

Linda en John van de Westeringh

“De samenwerking is heel fijn. Alle nieuwe medewerkers die wij aannemen, gaan in dienst bij Repay. Het scheelt ons enorm veel tijd. Het is gewonnen tijd die wij in ons bedrijf kunnen steken. We zijn erg te spreken over de communicatie met Repay. Er zijn hele korte lijntjes en we krijgen altijd snel een reactie wanneer wij met een vraag zitten. Wij vinden dat heel belangrijk”.

Lees hier meer over de ervaringen van Linda en John.

Wil je weten wat Repay HRM voor jouw bedrijf kan betekenen? Vraag meer informatie aan!

Informatie aanvragen

De voordelen van Repay HRM

5,5 jaar flexibiliteit

Nieuwe medewerkers kunnen 5,5 jaar flexibel ingezet worden, zodat jij efficiënter kunt plannen en geen risico’s loopt op loondoorbetaling.

Geen risico bij ziekte

Repay HRM neemt alle verplichtingen over t.a.v. de Wet Verbetering Poortwachter en bij langdurige arbeidsongeschiktheid.

Geen arbeidsrechtelijke risico’s

Bij nieuwe medewerkers heb je geen omkijken naar de transitievergoeding, Repay HRM neemt dit voor haar rekening.

Enkel de gewerkte uren

Je betaalt enkel de gewerkte uren, bij ziekte en verlof betaalt Repay HRM de medewerker door en ontvang je geen factuur.

Geen salarisadministratie meer

Geen salaris- en contractadministratie en aansluitingen bij de Belastingdienst en pensioenfondsen meer.

Deskundige helpdesk

Op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur is onze deskundige helpdesk telefonisch bereikbaar voor jou en de werknemers.

5,5 jaar flexibiliteit

Nieuwe medewerkers kunnen 5,5 jaar flexibel ingezet worden, zodat jij efficiënter kunt plannen en geen risico’s loopt op loondoorbetaling.

Geen risico bij ziekte

Repay HRM neemt alle verplichtingen over t.a.v. de Wet Verbetering Poortwachter en bij langdurige arbeidsongeschiktheid.

Geen arbeidsrechtelijke risico’s

Bij nieuwe medewerkers heb je geen omkijken naar de transitievergoeding, Repay HRM neemt dit voor haar rekening.

Enkel de gewerkte uren

Je betaalt enkel de gewerkte uren, bij ziekte en verlof betaalt Repay HRM de medewerker door en ontvang je geen factuur.

Geen salarisadministratie meer

Geen salaris- en contractadministratie en aansluitingen bij de Belastingdienst en pensioenfondsen meer.

Deskundige helpdesk

Op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur is onze deskundige helpdesk telefonisch bereikbaar voor jou en de werknemers.

Goed werkgeverschap

Het voeren van een salarisadministratie en het bijhouden van contracten, wetgeving en cao-wijzigingen vergt veel tijd en aandacht. Wanneer je dit uitbesteedt aan Repay HRM, weet je zeker dat medewerkers altijd conform cao betaald worden. Zij ontvangen hetzelfde salaris als medewerkers die bij jou vast in dienst zijn. Naast primaire arbeidsvoorwaarden biedt Repay HRM goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals premiekortingen op collectieve verzekeringen.

Gratis adviesgesprek?

Wil je graag meer weten over onze dienstverlening? Onze adviseurs denken graag met je mee!

Meer weten over onze dienstverlening?

Vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan. Wij nemen binnen één werkdag contact met u op.

Offerte aanvragen