Faq's

Faq's

We hebben voor u de veelgestelde vragen vast op een rijtje gezet.
U kunt ook contact opnemen met één van onze vestigingen.

  • Onder welke cao vallen mijn medewerkers?

    Uw medewerkers vallen bij Repay HRM onder de NBBU-cao. De salarissen en eventuele toeslagen zijn conform de cao van uw organisatie.

  • Wanneer ontvang ik de facturen?

    De facturen worden iedere week op vrijdag door Repay HRM online gezet in Repay Online, het digitale urenregistratiesysteem van Repay HRM.

  • Hoe krijg ik de salarisstroken van mijn medewerkers?

    De medewerkers kunnen wekelijks of vierwekelijks, afhankelijk van de wijze van betaling, de salarisstroken downloaden op Repay Online via onze website. De medewerkers die bij Repay HRM in dienst zijn kunnen gebruik maken van Repay Online met een unieke inlogcode.

  • Wat zijn de tarieven van Repay HRM?

    De tarieven van Repay HRM zijn afhankelijk van uw specifieke situatie. Klik op "Offerte aanvraag", vul het formulier in en u ontvangt binnen twee werkdagen een offerte.

  • Voor welke branches en organisaties is payroll geschikt?

    Payroll is geschikt voor nagenoeg elke branche en voor bijna iedere onderneming. Wilt u zeker weten of Repay HRM iets voor u kan betekenen? Neem dan gerust contact met ons op.

  • Hoe geef ik de gewerkte uren van mijn medewerkers door aan Repay HRM?

    De gewerkte uren van uw medewerkers kunt u rechtstreeks aan ons doorgeven via ons digitaal urenregistratiesysteem, Repay Online.

Meer weten over onze dienstverlening?

Vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan. Wij nemen binnen één werkdag contact met u op.

Zakelijke afspraak

Offerte aanvragen