Faq's

Faq's

We hebben voor u de veelgestelde vragen op een rijtje gezet.
U kunt ook contact opnemen met één van onze vestigingen.

  • Moet ik de loonheffingskorting wel of niet laten toepassen bij Repay HRM?

    De loonheffingskorting geeft je een korting op de te betalen loonbelasting. Je houdt hierdoor bij je salarisbetaling meer nettoloon over dan wanneer je deze korting niet laat toepassen. De loonheffingskorting mag maar door één werkgever of uitkeringsinstantie worden toegepast. Ontvang je een uitkering (bijvoorbeeld WW, WAO, WIA, AOW of Wajong), dan wordt daar de loonheffingskorting al toegepast. Op de inschrijving bij Repay HRM geef je dan aan dat Repay HRM de loonheffingskorting niet moet toepassen.

    Heb je naast Repay HRM nog een andere werkgever? Dan is het raadzaam de loonheffingskorting toe te laten passen bij de werkgever of uitkerende instantie waar je het hoogste bruto-inkomen van ontvangt. Meer informatie over loonheffingskortingen en loonbelasting vind je op www.belastingdienst.nl.

  • Wat zijn de openingstijden van de Repay HRM vestigingen?

    De Repay HRM vestigingen zijn geopend van maandag tot en met vrijdag tussen 08:30 en 17:00 uur.

  • Is het mogelijk om via Repay HRM een collectieve ziektekostenverzekering af te sluiten?

    Jazeker, in samenwerking met CZ biedt Repay HRM een collectieve ziektekostenverzekering aan. Hierdoor kun je profiteren van verschillende voordelen waaronder een aantrekkelijke premiekorting op de basis verzekering en aanvullende dekking. Middels onderstaande link kom je terecht bij de desbetreffende zorgverzekeraar. Daar kun je berekenen of deze collectieve verzekering voor jou voordeliger is. Ook kun je telefonisch contact opnemen met CZ Zorgverzekeringen op 013-5949949 (Collectiviteitnummer; 2212218). CZ Zorgverzekeringen

  • Wanneer kan ik starten met payroll?

    U kunt op ieder gewenst moment starten met payroll bij Repay HRM.

  • Onder welke cao vallen mijn medewerkers?

    Uw medewerkers vallen bij Repay HRM onder de NBBU-cao. De salarissen en eventuele toeslagen zijn conform de cao van uw organisatie.

  • Wanneer ontvang ik de facturen?

    De facturen worden iedere week op vrijdag door Repay HRM online gezet in Repay Online, het digitale urenregistratiesysteem van Repay HRM.

  • Hoe krijg ik de salarisstroken van mijn medewerkers?

    De medewerkers kunnen wekelijks of vierwekelijks, afhankelijk van de wijze van betaling, de salarisstroken downloaden op Repay Online via onze website. De medewerkers die bij Repay HRM in dienst zijn kunnen gebruik maken van Repay Online met een unieke inlogcode.

  • Mag ik als ondernemer netto-loonafspraken maken met mijn medewerkers?

    Wettelijk gezien is het ons niet toegestaan om netto-loonafspraken te maken met uw medewerkers. Heeft u dit echter al gedaan, dan zullen wij dit omrekenen naar het bijbehorende brutoloon waarna wij dit communiceren met uw medewerkers. Op de arbeidsovereenkomst komt altijd een bruto afspraak te staan.

  • Wat zijn de tarieven van Repay HRM?

    De tarieven van Repay HRM zijn afhankelijk van uw specifieke situatie. Klik op "Offerte aanvraag", vul het formulier in en u ontvangt binnen twee werkdagen een offerte.

  • Hoe weet ik dat Repay HRM aan de betalingsverplichting van de Belastingdienst voldoet?

    Als bewijs van ons goede betalingsgedrag ontvangen wij maandelijks vrijwaringen van de Belastingdienst. Een kopie hiervan kunt u bij ons opvragen.

  • Hoe geef ik de gewerkte uren van mijn medewerkers door aan Repay HRM?

    De gewerkte uren van uw medewerkers kunt u rechtstreeks aan ons doorgeven via ons digitaal urenregistratiesysteem, Repay Online.

Meer weten over onze dienstverlening?

Vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan. Wij nemen binnen één werkdag contact met u op.

Zakelijke afspraak

Offerte aanvragen