Payroll Kosten

Benieuwd naar de kosten van Payroll?

Payroll Kosten

Benieuwd naar de kosten van Payroll?

Met het uitbesteden van uw werkgeverschap en salarisadministratie bespaart u tijd. U hoeft zich niet te verdiepen in kwesties zoals bijvoorbeeld salaris- en contractadministratie en aansluiting bij de Belastingdienst en pensioenfondsen. Dit bespaart u de nodige tijd zodat u kunt doen waar u goed in bent, ondernemen! Maar wat zijn dan de payroll tarieven? Repay geeft u graag een passend advies, zodat de payroll kosten zo laag mogelijk blijven.

Wat kost payroll bij Repay HRM?

Natuurlijk wilt u graag inzicht in onze payroll tarieven voordat u de stap neemt. Wat kost payroll bij Repay HRM? Wij hanteren geen standaard tarieven voor payroll, omdat we erin geloven dat ieder bedrijf uniek is. We adviseren u daarom ook graag over de mogelijkheden van payroll voor uw bedrijf.

Payroll tarieven

Repay HRM biedt een passend payroll tarief voor ieder bedrijf, waarbij wij een all-in uurtarief hanteren. Het payroll tarief van Repay HRM is inclusief vakantiegeld, vakantiedagen, afdrachten loonheffing en sociale premies werkgever, doorbetaling tijdens ziekte en doorbetaling bij kort verzuim / bijzonder verlof. Op deze manier weet u precies wat een payrollmedewerker u per gewerkt uur kost.

U betaalt enkel de gewerkte uren, bij ziekte en verlof betaalt Repay HRM de payrollmedewerk door en ontvangt u geen factuur. Lees hier meer over de voordelen van payroll.

Wilt u meer informatie ontvangen over payroll en de payroll kosten? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.


Meer weten over onze dienstverlening?

Vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan. Wij nemen binnen één werkdag contact met u op.

Zakelijke afspraak

Offerte aanvragen