Payroll Kosten

Benieuwd naar de kosten van Payroll?

Payroll Kosten

Benieuwd naar de kosten van Payroll?

Met het uitbesteden van uw werkgeverschap en salarisadministratie bespaart u tijd. U hoeft zich niet te verdiepen in kwesties zoals bijvoorbeeld salaris- en contractadministratie en aansluiting bij de Belastingdienst en pensioenfondsen. Dit bespaart u de nodige tijd zodat u kunt doen waar u goed in bent, ondernemen! Maar wat zijn dan de payroll tarieven? Repay geeft u graag een passend advies, zodat de payroll kosten zo laag mogelijk blijven.

Wat kost payroll bij Repay HRM?

Natuurlijk wilt u graag inzicht in onze payroll tarieven voordat u de stap neemt. Wat kost payroll bij Repay HRM? Wij hanteren geen standaard tarieven voor payroll, omdat we erin geloven dat ieder bedrijf uniek is. We adviseren u daarom ook graag over de mogelijkheden van payroll voor uw bedrijf.

Payroll tarieven

Repay HRM biedt een passend payroll tarief voor ieder bedrijf, waarbij wij een all-in uurtarief hanteren. Het payroll tarief van Repay HRM is inclusief vakantiegeld, vakantiedagen, afdrachten loonheffing en sociale premies werkgever, doorbetaling tijdens ziekte en doorbetaling bij kort verzuim / bijzonder verlof. Op deze manier weet u precies wat een payrollmedewerker u per gewerkt uur kost.

U betaalt enkel de gewerkte uren, bij ziekte en verlof betaalt Repay HRM de payrollmedewerk door en ontvangt u geen factuur. Lees hier meer over de voordelen van payroll.

Wilt u meer informatie ontvangen over payroll en de payroll kosten? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.