Manager helpdesk en contractbeheer voor het Service Center

Manager helpdesk en contractbeheer voor het Service Center

Repay HRM zoekt ter versterking van haar servicecenter een nieuwe collega voor 36-40 uren per week.

Repay HRM is een snelgroeiende payroll franchiseorganisatie met 10 vestigingen door heel Nederland met een hoofdvestiging in Gilze. Met een groei van ruim 25% per jaar (over de afgelopen 5 jaar) is het begrijpelijk dat bij ons geen dag hetzelfde is en de organisatie permanent aan verandering onderhevig is. Om onze groei bij te blijven moeten wij heel flexibel zijn in onze werkwijze. Tegelijkertijd is de kwaliteit van ons werk van het grootste belang omdat wij voor ruim 1000 bedrijven en 10.000 payrollmedewerkers de verloning en HR aangelegenheden verzorgen. Hierbij streven wij naar een 100% foutloos proces.

De functie

In deze dynamische functie ben je verantwoordelijk voor de operationele en personele aansturing van de afdelingen Helpdesk en Contractbeheer met als doel een kwalitatieve en efficiënte dienstverlening te bewerkstelligen, en continue te verbeteren zodanig dat de dienstverlening in overeenstemming is met de wensen van relaties en medewerkers en de maatstaven van de directie van NOADSC en Repay HRM.

Werkzaamheden welke in jouw takenpakket terugkomen zijn o.a het fungeren als klankbord voor de directie en het voeren van overleg over veranderingen, toekomstgerichte ontwikkelingen en planningen voor korte en lange termijn. Je bent verantwoordelijk voor het inrichten, aansturen en ondersteunen van de afdelingen Helpdesk en Contractbeheer.
Als directielid ben je mede verantwoordelijk voor het scheppen van het juiste interne klimaat (draagvlak, commitment, samenwerking) om de groeidoelstellingen te kunnen realiseren.
Je geeft samen met de directie vorm en inhoud aan de beleidsuitgangspunten, faciliteren en initieert opleidingstrajecten in lijn met de organisatiedoelstellingen.
Je brengt nieuwe processen in kaart, doet verbetervoorstellen en gaat de haalbaarheid hiervan toetsen.
Je geeft direct leiding aan de afdeling Helpdesk en de (supervisor van de) afdeling Contractbeheer.

De kandidaat

Onze toekomstige collega heeft het volgende profiel:

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau (opleiding gericht op HRM, Arbeidsbemiddeling, CS of Bedrijfsmanagement);
    • Aantoonbare leidinggevende ervaring;
    • Aantoonbare operationele commerciële en dienstverlenende werkervaring;
    • Ervaring in de uitzend-payrollbranche is een must;
    • Kennis van administratieve procedures en richtlijnen voor de uitvoering van eigen werkzaamheden;
    • Kennis van de toepassing van relevante applicaties en automatiseringspakketten (AFAS);

  • Kennis van en inzicht in de administratieve processen en inrichting van een afdeling, evenals in een administratieve organisatie;
    Persoonlijkheidskenmerken: Daadkrachtig - Resultaatgericht – Communicatief sterk – Planmatig – Zelfstandig – Stressbestendig-- Accuraat – Flexibel –Kwaliteitsbewust – Klantgericht - Helicopterview.

    Wij bieden

    Een interessante afwisselende baan bij een modern en dynamisch bedrijf, waarin je zelfstandig werkt. Je hebt een goed salaris en prima secundaire arbeidsvoorwaarden. Onze opleidingen en begeleiding zijn van een hoog niveau. Repay HRM is een werkgever die klaar is voor de toekomst en investeert in haar medewerkers!

    Voor aanvullende informatie kijk op www.repayhrm.nl.

    Contactpersoon: Miranda Kuipers, HR-Advisor Repay HRM, m.kuipers@noadsc.nl, 08800-21625

    Meer weten over onze dienstverlening?

    Vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan. Wij nemen binnen één werkdag contact met u op.

    Zakelijke afspraak

    Offerte aanvragen