Proactieve Consulent Contractbeheer

Proactieve Consulent Contractbeheer

Repay HRM zoekt ter versterking van de afdeling Contractbeheer een nieuwe collega voor 40 uur per week.

Repay HRM is een snelgroeiende payroll franchiseorganisatie met 11 vestigingen door heel Nederland met een hoofdvestiging in Gilze. Met een groei van ruim 25% per jaar (over de afgelopen 5 jaar) is het begrijpelijk dat bij ons geen dag hetzelfde is en de organisatie permanent aan verandering onderhevig is. Om onze groei bij te blijven moeten wij heel flexibel zijn in onze werkwijze. Tegelijkertijd is de kwaliteit van ons werk van het grootste belang omdat wij voor ruim 1000 bedrijven en 10.000 payrollmedewerkers de verloning en HR aangelegenheden verzorgen. Hierbij streven wij naar een 100% foutloos proces.

De functie

Als consulent Contractbeheer houd jij je, samen met jouw collega's, dagelijks bezig met de volledige en juiste verwerking van alle contractadministratie volgens het first time right principe.

Je geeft invulling aan "goed werkgeverschap".

Werkzaamheden hierin omvatten o.a. het dagelijks zorgdragen voor de verwerking van inschrijvingen van nieuwe relaties en payrollmedewerkers (binnen de vastgestelde verwerkingstijd); het telefonisch begeleiden van nieuwe payrollmedewerkers m.b.t. procedures, Repay Online en het administratieve traject bij start samenwerking; paspoortcontroles; nakijken retour gekomen contracten; contractverlengingen uitzoeken en verwerken; nabellen contracten die niet-retour gekomen zijn; nabellen en actie ondernemen op incomplete inschrijvingen en contracten. Controle op payrollmedewerkers die langdurig niet gewerkt hebben en actie ondernemen; verzorgen van tewerkstellingsvergunningen; verwerken van ontslagbrieven, openstaande posten, diverse poststukken. Klachtenafhandeling Contractbeheer; signaleren en opvolgen van AOW-gerechtigden payrollmedewerkers en de daaruit voortvloeiende acties opvolgen en correspondentie; Aanvragen en verwerken van diverse subsidies en digitaal archiveren van contracten, correcties bij klachten en overige zaken.

De kandidaat

Wij zijn op zoek naar een collega met het volgende profiel:

  • MBO+ / HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur door een opleiding gericht op HRM
  • 1 tot 3 jaar werkervaring in een administratieve functie, bij voorkeur in de uitzend-/ payrollbranche, of in een customer support, helpdesk- of contactcenter. (Indien je geen ervaring hebt in de arbeidsbemiddeling is de opleidingsrichting een harde eis!)
  • Uitstekend in staat om lange termijn relaties op te bouwen met payrollmedewerkers klanten en collega’s, en werkt gestructureerd om een goede opvolging te kunnen waarborgen;
  • Administratieve vaardigheden;
  • Kennis van administratieve procedures en richtlijnen voor de uitvoering van eigen werkzaamheden.

Persoonlijkheidskenmerken:

Flexibel- Stressbestendig - Resultaatgericht – Communicatief sterk – Planmatig – Zelfstandig – Accuraat – Kwaliteitsbewust.

Wij bieden

Een interessante afwisselende baan bij een modern en dynamisch bedrijf, waarin je zelfstandig werkt. Je hebt een goed salaris en prima secundaire arbeidsvoorwaarden. Onze opleidingen en begeleiding zijn van een hoog niveau. Repay HRM is een werkgever die klaar is voor de toekomst en investeert in haar medewerkers!

Voor aanvullende informatie kijk op www.repayhrm.nl.

Contactpersoon: Miranda Kuipers, HR-Advisor, Repay HRM m.kuipers@noadsc.nl, 08800-21625


Meer weten over onze dienstverlening?

Vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan. Wij nemen binnen één werkdag contact met u op.

Zakelijke afspraak

Offerte aanvragen