Accountmanager regio Utrecht

Accountmanager regio Utrecht

Ben jij een échte ondernemer met een breed netwerk in de regio Utrecht?

Dan is Repay HRM Utrecht op zoek naar jou!

WAT DOE JE NU EIGENLIJK ALS ACCOUNTMANAGER BIJ REPAY HRM Utrecht?

Dagelijks bepaal jij jouw eigen agenda. Of je nou prospects gaat bellen om afspraken te maken, of je bent buiten de deur om van jouw prospect een klant te maken. Het doel is altijd om jouw marktgebied, en dus de relaties en prospects door en door te leren kennen en ervoor te zorgen dat zij jou kennen. Als Accountmanager toon je lef, ondernemerschap en laat je geen kans onbenut. Je adviseert ondernemers op het gebied van vraagstukken over payroll en je overtuigt bedrijven om gebruik te maken van onze dienstverlening. Je hecht veel waarde aan goed werkgeverschap en brengt dit op overtuigende wijze over naar de prospect.
Geen dag is hetzelfde: Zo bel je de ene dag met een directeur, de andere dag heb je een intensieve mailwisseling met een HR-manager over een offerte. Want ook het maken van offertes en prijsafspraken behoort tot jouw werkzaamheden. Je gaat voor een duurzame relatie en daarbij is het van belang dat alle partijen tevreden zijn over de gesloten deal. Je uitvalbasis is ons kantoor in Utrecht, maar de bedoeling is dat je vooral veel onderweg bent.

WIE ZIJN WIJ?

Repay HRM is dé payrollspecialist en een top 10 speler in de Nederlandse markt van payroll, salarisadministratie en HRM-dienstverlening. Dagelijks ontzorgt Repay relaties in 80 branches en biedt het 15.000 medewerkers de zekerheden van een goede werkgever. Het hoofdkantoor en service center bevinden zich in Tilburg. Repay streeft naar een vestigingsnetwerk van 30 kantoren, verdeeld over 4 regio’s. Op dit moment staat de teller op 13 vestigingen, zowel eigen kantoren als vestigingen gerund door franchisenemers.

IK BEN GEÏNTERESSEERD! MAAR ZOEKEN JULLIE MIJ WEL ECHT..?

  • Je kunt met vrijheid omgaan met als doel om resultaten te bereiken;
  • Jij wilt elke dag het beste uit jezelf halen en je staat open voor zelfontwikkeling;
  • Jij bent oprecht geïnteresseerd in jouw relatie en je bent pas tevreden als je zeker weet dat je alle informatie hebt;
  • Veel ervaring? Ja, minimaal twee jaar ervaring is wel gewenst in een commerciële omgeving, maar we zijn vooral op zoek naar ondernemerschap en een enthousiaste persoonlijkheid;
  • Relevante opleiding? Het liefste hbo werk- en denkniveau, maar eigenlijk zegt opleiding ons niet zo veel. Wij zijn met name op zoek naar de manier hoe jij zaken aanpakt en bekijkt;
  • Wij vinden het belangrijk dat je beschikt over een breed netwerk in Utrecht, daarnaast ben je ook woonachtig in (of dichtbij) Utrecht.

IK GA SOLLICITEREN! MOET IK NOG MEER WETEN?

  • Overtuig ons door in ieder geval een goed CV te sturen naar a.hootsen@repay.nl. De toelichting laat maar achterwege, die horen wij liever van jou in een gesprek!;
  • De functie is zowel parttime als fulltime in te vullen en is per direct. De standplaats is ons kantoor in Utrecht;
  • Wij bieden jou een uitdagende zelfstandige baan, met volop mogelijkheden om binnen een snel groeiend bedrijf te ondernemen, je ambities waar te maken en je inzichten naar voren te brengen;
  • Een goed salaris en een interessante bonusregeling is wat we bieden;
  • Laptop, telefoon én auto zijn uiteraard ook onderdeel van jouw arbeidsvoorwaardenpakket;
  • Sfeer en gezelligheid zijn bij ons net zo belangrijk als het uiteindelijke resultaat. Wij hebben een actieve personeelsvereniging en organiseren regelmatig leuke activiteiten;
  • Mocht je nog vragen hebben, neem gerust contact op met Albertine Hootsen, Directeur Repay HRM Utrecht, via 08800-21640.