Key Accountmanager Relatiebeheer

Senior gesprekspartner

Ben jij klaar voor de volgende stap in je carrière? Heb jij een passie voor relatiebeheer en ben je een senior gesprekspartner? Kun je daarnaast ook je uitmuntende kennis van flexibele arbeid inzetten om onze key-accounts nog beter te bedienen? Dan is Repay HRM op zoek naar jou!

Binnen ons team ontstaat er plek voor een Key Accountmanager. Je onderhoudt de relaties met onze grote klanten, maar bent ook de contactpersoon voor franchiseketens, brancheverenigingen en hoofdkantoren van onze lokaal actieve klanten. Voor onze small & medium accounts is de servicedesk het kloppende hart van ons relatiebeheer. Bij de relaties die contact hebben met onze HR servicedesk treed je op als troubleshooter wanneer de vraagstelling complex en urgent is. Je rapporteert aan onze Commercieel Manager Fabrice Swens.

 

  40 uur
  Landelijke rol, standplaats Tilburg
  25 vakantiedagen plus 6,5 ATV

  Hbo werk- en denkniveau
  Telefoon, auto en laptop van de zaak

Wat ga je doen als Key Accountmanager?

Relatiebeheer

Dagelijks ben je actief in het bereiken van een zo hoog mogelijke klanttevredenheid en werk je aan duurzame relaties met onze opdrachtgevers. Je bezoekt onze klanten en zorgt dat je precies weet welke actualiteiten er spelen, zodat je onze dienstverlening goed kunt verankeren.

Je hecht veel waarde aan goed werkgeverschap en brengt dit op overtuigende wijze over naar onze klanten. Je krijgt te maken met casussen waarbij zaken zoals pricing, conflicten, condities, concurrentie en emoties elkaar doorkruisen. Jij bent in staat om je hoofd koel te houden en draagt zorg voor een goede oplossing voor alle partijen. Tevens onderhoud je goede en warme contacten bij de klanten waarbij alles goed verloopt. Zelfs daar ben jij in staat om toegevoegde waarde te creëren.

Je loopt warm voor een gevarieerd takenpakket. Je bezoekt onze key accounts regelmatig en bent aanwezig op de plek waar het nodig is. De ene dag spreek je met een HR  directeur over HRM trends en de andere dag spreek je een financieel manager over facturatiestromen. Want ook het helpen van klanten bij digitaal werken, hoort tot jouw takenpakket. Je geeft uitvoering aan het scholingsbeleid van Repay HRM en zorgt voor een goede inzet van het daarvoor beschikbare budget.

Tevens ben jij degene die zorgt dat de overeenkomsten met onze relaties verlengt worden wanneer de einddatum nadert. Je analyseert omzet-, marge- en ziekteverzuimontwikkelingen en speelt adequaat in op veranderingen. Je bent actief betrokken bij projecten die te maken hebben met klanttevredenheid en procesoptimalisatie. Om goed de verbinding tussen binnen en buiten te maken, ben je ook met enige regelmaat actief vanuit ons hoofdkantoor in Tilburg. Wij hebben een hechte bedrijfscultuur, waarin alle ruimte is om te sparren, van elkaar te leren en te inspireren.

Wat bieden wij?

  • Wij bieden jou een uitdagende zelfstandige baan, met volop mogelijkheden om binnen een snel groeiend bedrijf te ondernemen, je ambities waar te maken en je inzichten naar voren te brengen.
  • Een goed salaris en een interessante bonusregeling.
  • Enthousiaste en betrokken collega’s.
  • Laptop, telefoon én auto zijn uiteraard ook onderdeel van jouw arbeidsvoorwaardenpakket.
  • Sfeer en gezelligheid zijn bij ons net zo belangrijk als het uiteindelijke resultaat. Er worden regelmatig leuke activiteiten zoals hardloopwedstrijden (maar ook gezellige borrels!) georganiseerd.
  • De flexibiliteit om te werken vanuit verschillende kantoren, thuiswerken behoort tevens tot de mogelijkheden.

Wat zoeken wij in een Key Accountmanager?

  • Je kunt met vrijheid omgaan met als doel om resultaten te bereiken.
  • Thema’s als klantenbeleving & customer journey staan hoog op jouw agenda.
  • Je bent een doordachte doener, je motto is twee keer meten één keer zagen.
  • Jij wilt elke dag het beste uit jezelf halen en je staat open voor zelfontwikkeling.
  • Jij bent oprecht geïnteresseerd in jouw relatie en je bent pas tevreden als je zeker weet dat je alle informatie hebt.
  • We zijn landelijk actief met een sterke vertegenwoordiging in Zuid- en West-Nederland met ons hoofdkantoor in Tilburg, bij voorkeur woon je centraal in die regio.
  • Veel ervaring? Ja, minimaal vier jaar ervaring in een commerciële omgeving en veel inhoudelijke kennis van payroll en/of uitzenden is gewenst.
  • Relevante opleiding? Bij voorkeur hbo werk- en denkniveau, maar eigenlijk zegt opleiding ons niet zo veel. Wij zijn met name op zoek naar de manier waarop jij zaken aanpakt en bekijkt.

Wie zijn wij?

HRM dienstverlening sinds 2005

Repay HRM is dé HRM specialist en een top 10 speler in de Nederlandse markt van payroll, salarisadministratie en HRM-dienstverlening. Dagelijks ontzorgt Repay relaties in 80 branches en biedt het 15.000 medewerkers de zekerheden van een goede werkgever. Het hoofdkantoor en service center bevinden zich in Tilburg. Ons verkoopteam is landelijk actief vanuit 8 kantoren (Tilburg, Goes, Utrecht, Haarlem, Capelle a/d IJssel, Breda, Maastricht & Nijmegen) verspreid door heel het land.

Collega’s aan het woord

Wesley van de Camp

Administratie

“Het werken bij Repay HRM brengt veel afwisseling met zich mee en iedereen probeert zoveel mogelijk vooruit te komen. Dat is een mentaliteit waarin ik me goed in kan vinden. Repay biedt daarnaast alle mogelijkheden om bij te leren, want dat is onmisbaar in deze branche.”

Ilco Jansen

Jobcenter

“Bij het Jobcenter houd ik me bezig met alle werkzaamheden rondom verzuim. Mijn uitdaging is om iemand zo snel mogelijk weer aan het werk te krijgen. Dit maakt mijn werk interessant en uitdagend, daarnaast vind ik het leuk om contact te hebben met mensen.”

Anjes Scholten

Kwaliteit

“In mijn functie als ‘Coördinator Total Quality’ heb ik iedere dag de kans om bij te dragen aan de tevredenheid van onze relaties en medewerkers. Dit geeft mij enorm veel energie. Het feit dat ik na 8 jaar nog steeds met plezier naar mijn werk ga, zegt volgens mij genoeg!”

Geïnteresseerd?

Solliciteer vandaag nog

Overtuig ons door in ieder geval een goed cv te uploaden via het sollicitatieformulier. De toelichting laat maar achterwege, die horen wij liever van jou in een gesprek! De start van deze functie is per direct, de invulling van de functie geschied op fulltime basis met wederzijdse flexibiliteit in uren en werktijden.

Mocht je nog vragen hebben, neem gerust contact op met Fabrice Swens, Commercieel Manager, via 06-52859484.