Key Accountmanager New Business

De volgende stap in je sales carrière

Ben jij klaar voor de volgende stap in je sales carrière? Heb jij een passie voor sales en ben je een senior gesprekspartner? Kun je daarnaast ook nog goed je salesvaardigheden overbrengen naar je collega accountmanagers?

Dan is Repay HRM op zoek naar jou!

Binnen ons salesteam ontstaat een nieuwe positie. Je bewerkt onze grote prospects, maar bent ook actief om deals te maken bij brancheverenigingen, franchiseketens en zorgt voor uitbouw van lokale klanten die tevens landelijk actief zijn. Je rapporteert aan onze Commercieel Manager Fabrice Swens. Je ondersteunt hem daarnaast in het begeleiden van het team van 11 lokaal opererende Accountmanagers.

 

  Landelijke rol
  25 vakantiedagen plus 6,5 ATV

  Hbo werk- en denkniveau
  Telefoon, auto en laptop van de zaak

Wat ga je doen als Key Accountmanager?

New Business

Dagelijks bepaal jij jouw eigen agenda. Of je nou prospects gaat bellen om afspraken te maken, of buiten de deur bent om van jouw prospect een klant te maken. Het doel is altijd om jouw marktgebied, en dus de prospects door en door te leren kennen en ervoor te zorgen dat zij jou kennen.

Als Key Accountmanager New Business toon je lef, ondernemerschap en laat je geen kans onbenut. Je adviseert ondernemers over thema’s zoals een flexibel personeelsbestand, HRM en het uitbesteden van risico’s en werk. Je hecht veel waarde aan goed werkgeverschap en brengt dit op overtuigende wijze over naar de prospect.

Geen dag is hetzelfde. Zo spreek je de ene dag met een directeur en heb je de andere dag een intensieve onderhandeling met een HR-manager over een voorstel. Want ook het maken van offertes en prijsafspraken behoort tot jouw werkzaamheden. Je gaat voor een duurzame relatie en daarbij is het van belang dat alle partijen tevreden zijn over de gesloten deal. Je bent landelijk actief en verspreidt je aandacht over je collega accountmanagers die lokaal acteren. Om goed de verbinding tussen binnen en buiten te maken ben je ook met enige regelmaat actief vanuit ons hoofdkantoor in Tilburg. Wij hebben een hecht salesteam, waar alle ruimte is om te sparren, van elkaar te leren en te inspireren.

Wat bieden wij?

  • Wij bieden jou een uitdagende zelfstandige baan, met volop mogelijkheden om binnen een snel groeiend bedrijf te ondernemen, je ambities waar te maken en je inzichten naar voren te brengen.
  • Bij ondernemerschap hoort de kans om voor jezelf te beginnen; wij bieden, indien door jou gewenst, op termijn de mogelijkheid om franchisenemer te worden.
  • Een goed salaris en een interessante bonusregeling is wat we bieden.
  • Laptop, telefoon én auto zijn uiteraard ook onderdeel van jouw arbeidsvoorwaardenpakket.
  • Sfeer en gezelligheid zijn bij ons net zo belangrijk als het uiteindelijke resultaat. Er worden regelmatig leuke activiteiten zoals hardloopwedstrijden (maar ook gezellige borrels!) georganiseerd.
  • De flexibiliteit om te werken vanuit verschillende kantoren, thuiswerken behoort tevens tot de mogelijkheden.

Wat zoeken wij in een Key Accountmanager?

  • Je kunt met vrijheid omgaan met als doel om resultaten te bereiken.
  • Je bent een doordachte doener, je motto is twee keer meten één keer zagen.
  • Jij wilt elke dag het beste uit jezelf halen en je staat open voor zelfontwikkeling.
  • Jij bent oprecht geïnteresseerd in jouw relatie en je bent pas tevreden als je zeker weet dat je alle informatie hebt.
  • We zijn landelijk actief met een sterke vertegenwoordiging in Zuid- en West-Nederland met ons hoofdkantoor in Tilburg, idealiter gezien woon je centraal in die regio.
  • Veel ervaring? Ja, minimaal vier jaar ervaring in een commerciële omgeving en veel inhoudelijke kennis van payroll en/of uitzenden is gewenst, maar we zijn vooral op zoek naar ondernemerschap en een enthousiaste persoonlijkheid.
  • Relevante opleiding? Het liefste hbo werk- en denkniveau, maar eigenlijk zegt opleiding ons niet zo veel. Wij zijn met name op zoek naar de manier waarop jij zaken aanpakt en bekijkt.

Wie zijn wij?

HRM dienstverlening sinds 2005

Repay HRM is dé HRM specialist en een top 10 speler in de Nederlandse markt van payroll, salarisadministratie en HRM-dienstverlening. Dagelijks ontzorgt Repay relaties in 80 branches en biedt het 15.000 medewerkers de zekerheden van een goede werkgever. Het hoofdkantoor en service center bevinden zich in Tilburg. Ons verkoopteam is landelijk actief vanuit 8 kantoren (Tilburg, Goes, Utrecht, Haarlem, Capelle a/d IJssel, Breda, Maastricht & Nijmegen) verspreid door heel het land.

Collega’s aan het woord

Wesley van de Camp

Administratie

“Het werken bij Repay HRM brengt veel afwisseling met zich mee en iedereen probeert zoveel mogelijk vooruit te komen. Dat is een mentaliteit waarin ik me goed in kan vinden. Repay biedt daarnaast alle mogelijkheden om bij te leren, want dat is onmisbaar in deze branche.”

Ilco Jansen

Jobcenter

“Bij het Jobcenter houd ik me bezig met alle werkzaamheden rondom verzuim. Mijn uitdaging is om iemand zo snel mogelijk weer aan het werk te krijgen. Dit maakt mijn werk interessant en uitdagend, daarnaast vind ik het leuk om contact te hebben met mensen.”

Anjes Scholten

Kwaliteit

“In mijn functie als ‘Coördinator Total Quality’ heb ik iedere dag de kans om bij te dragen aan de tevredenheid van onze relaties en medewerkers. Dit geeft mij enorm veel energie. Het feit dat ik na 8 jaar nog steeds met plezier naar mijn werk ga, zegt volgens mij genoeg!”

Geïnteresseerd?

Solliciteer vandaag nog

Overtuig ons door in ieder geval een goed cv te uploaden via het sollicitatieformulier. De toelichting laat maar achterwege, die horen wij liever van jou in een gesprek! De start van deze functie is per direct, de invulling van de functie geschied op fulltime basis met wederzijdse flexibiliteit in uren en werktijden.

Mocht je nog vragen hebben, neem gerust contact op met Fabrice Swens, Commercieel Manager, via 06-52859484.