“Ik wil mijn tijd steken in ondernemen”

Kies voor gemak met Repay HRM

“Ik wil mijn tijd besteden aan ondernemen

Gemak en efficiëntie

Een onderneming ontstaat vaak vanuit een hobby of passie. Je haalt plezier uit iets waar je van nature goed in bent dus besluit je een eigen bedrijf op te richten. Je zult al snel merken dat er meer bij komt kijken dan je wellicht had verwacht. Vooral wanneer je personeel hebt kunnen ‘bijzaken’ zoals salarisadministratie en het opstellen van contracten de overhand gaan nemen. Hierdoor houd je steeds minder tijd over om het echte werk uit te voeren. Het werk waarvoor je het allemaal bent begonnen.

Wanneer je het werkgeverschap aan ons uitbesteedt, heb je geen omkijken meer naar de genoemde bijzaken en kun jij weer doen waar je goed in bent!

Geen salarisadministratie meer

Online portal

Als werkgever ben je verplicht om een salarisadministratie bij te houden. Dit vereist tijd, energie én kennis. De belastingregels en arbeidswetgeving veranderen continu, waardoor je jezelf telkens weer moet bijscholen. Wanneer je samenwerkt met Repay HRM, heb je hier geen omkijken meer naar. Wij hebben de kennis en expertise in huis om je volledig te ontzorgen.

Repay zorgt ervoor dat medewerkers gemakkelijk digitaal worden aangemeld en volgens cao worden ingeschaald. Gewerkte uren kun je snel via Repay Online doorgegeven en wij zorgen voor een juiste en tijdige uitbetaling van het salaris. Daarnaast heb je geen omkijken meer naar reserveringen voor het vakantiegeld of vakantiedagen, dat regelen wij. Ook het opstellen van arbeidscontracten, loonstroken en jaaropgaven nemen wij voor onze rekening en deze worden digitaal via het online portal verstrekt.

Kortom, je hoeft alleen de gewerkte uren door te geven en wij regelen de rest!

Geen salarisadministratie meer

Online portal

Als werkgever ben je verplicht om een salarisadministratie bij te houden. Dit vereist tijd, energie én kennis. De belastingregels en arbeidswetgeving veranderen continu, waardoor je jezelf telkens weer moet bijscholen. Wanneer je het werkgeverschap aan ons uitbesteedt, heb je hier geen omkijken meer naar. Wij hebben de kennis en expertise in huis om je volledig te ontzorgen.

Repay zorgt ervoor dat medewerkers gemakkelijk digitaal worden aangemeld en volgens cao worden ingeschaald. Gewerkte uren kun je snel via Repay Online doorgegeven en wij zorgen voor een juiste en tijdige uitbetaling van het salaris. Daarnaast heb je geen omkijken meer naar reserveringen voor het vakantiegeld of vakantiedagen, dat regelen wij. Ook het opstellen van arbeidscontracten, loonstroken en jaaropgaven nemen wij voor onze rekening en deze worden digitaal via het online portal verstrekt.

Kortom, je hoeft alleen de gewerkte uren door te geven en wij regelen de rest!

Deskundig advies

HR-Servicedesk met vakmensen

Naast de salarisadministratie, komt er meer kijken bij het hebben van personeel. Wat moet je bijvoorbeeld doen als een medewerkster zwanger is? En hebben medewerkers recht op loondoorbetaling tijdens feestdagen?

Wij hebben een eigen HR-Servicedesk met vakmensen die jou en de medewerkers kunnen helpen bij dit soort vragen. Zij zijn gespecialiseerd in personeelszaken en hebben kennis van meer dan 140 cao’s. Op die manier ben je verzekerd van een correct antwoord en ben je er zelf geen tijd aan kwijt.

Doen waar je goed in bent

Bij Repay HRM vinden we dat ondernemen leuk moet zijn en dat ondernemers zich bezig moeten houden met datgene waar ze goed in zijn. Wij HRM dienstverlening, jij jouw expertise.

Ik wil geen
(juridische)
risico’s lopen

Lees meer >

Ik wil meer
flexibiliteit in personeel

Lees meer >

Vraag een adviesgesprek aan

 

Heb je vragen over onze dienstverlening? Neem dan gerust contact op voor een adviesgesprek. Wij nemen binnen één werkdag contact met je op.

*Verplichte velden