Notice: Undefined offset: custom_css in /home/repaynl/public_html/app/frontend/views/partial/header.phtml on line 153

E-mail niet ontvangen

E-mail niet ontvangen

Het kan voorkomen dat e-mails van ons niet worden getoond in jouw mailbox, omdat ze in de spam-box/ongewenste mailbox terechtkomen. Mocht je onze e-mails niet ontvangen, zoals de loonstrook, kijk dan eerst in de spam-box en geef aan dat de afzender veilig is. Hierdoor komen de e-mails in het vervolg weer in je inbox. Hieronder leggen we voor Hotmail, Outlook en Gmail uit hoe je dit doet.

Hotmail en Outlook

Bij Hotmail en Outlook kun je op je telefoon de afzender op veilig zetten door de e-mail te openen en dan op de drie puntjes te klikken. Er klapt een menu uit waar je kan kiezen voor ‘Toevoegen aan veilige afzenders’ of ‘Verplaatsen naar inbox’. Op een computer kun je in de e-mail klikken op 'Het bericht is geen spam' of 'Verplaats dit bericht naar Postvak IN'.

Gmail

In Gmail kun je de afzender op veilig zetten door in de e-mail te klikken op ‘Melden dat dit geen spam is’. De tekst die je ziet kan afwijken van de onderstaande afbeelding, omdat dit afhankelijk is van het type apparaat dat je gebruikt (telefoon, tablet of computer).

Heb je een vraag?

Neem dan contact op met de HR Servicedesk. Wij staan voor je klaar met hulp en advies. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag (van 8:30 uur tot 17:00 uur) op 08800-21625. Je kunt ook een WhatsApp sturen naar 06-13137002.