Repay HRM hecht veel waarde aan het binden en boeien van de kern van onze organisatie; onze medewerkers. In deze tweede editie van ons sociaal jaarverslag zoomen we hierop in.

We leggen de focus op details en de persoonlijke benadering. Zo hebben we afgelopen jaar stevige stappen gezet om onze klanttevredenheid te waarborgen en nog verder te optimaliseren. Bovendien maken we werk van de duurzame inzetbaarheid van medewerkers bij onze opdrachtgevers. Daar werken we aan door ziekte en verzuim los van elkaar te zien en medewerkers vooruit te helpen met budgetcoaching en scholing.

Elk jaar opnieuw speelt Repay HRM succesvol in op de trends en ontwikkelingen in de maatschappij en de arbeidsmarkt in het bijzonder. Daarom werpen we een blik op de (nabije) toekomst; wat betekent de digitalisering voor onze medewerkers en opdrachtgevers? Vanzelfsprekend willen we onze medewerkers bedanken voor hun inzet en gedrevenheid in 2018.