Vol trots presenteren wij ons eerste sociaal jaarverslag. Wij geven dit uit omdat wij medewerkers het belangrijkste onderdeel vinden van onze organisatie. Zij zijn het die elke dag het verschil maken. Daarom willen wij onze medewerkers onder de aandacht brengen en hen bedanken voor hun inzet en gedrevenheid in de afgelopen jaren.

Wij willen hen graag in onze organisatie behouden en zetten om die reden in op duurzame inzetbaarheid. Over de invulling hiervan lees je verderop in het verslag meer in het hoofdstuk: ‘Focus op duurzame inzetbaarheid’. Repay HRM speelt al ruim 12,5 jaar succesvol in op de ontwikkelingen die spelen in de maatschappij en op de arbeidsmarkt. Wij zijn ons steeds meer gaan richten op de invulling van de arbeidsrelatie met onze medewerkers. Wij vinden het belangrijk om gedurende de gehele loopbaan onze medewerkers te blijven binden en boeien.

Omdat wij niet dagelijks op de werkvloer aanwezig zijn, zijn wij op zoek gegaan naar wat wij kunnen bieden aan onze medewerkers als brede professionele en deskundige HR-werkgever. Hoe we dit gaan doen, vertellen we in het hoofdstuk: ‘Focus op ‘blijven werken bij Repay HRM’. In dit sociaal jaarverslag bieden wij je een kijkje in de keuken van onze organisatie, lees je meer over de vele initiatieven van ons bevlogen team en blikken wij vooruit op 2018.