Detailhandel

Detailhandel

Binnen de detailhandel is er steeds meer behoefte aan de flexibiliteit die payroll de ondernemer biedt. De branche heeft de afgelopen jaren veel te verduren gehad. Des te belangrijker is het voor de ondernemer binnen de detailhandel om zich volledig te richten op het ondernemen zelf en alles rondom salarisadministratie en de werkgeversrisico’s uit te besteden. Repay HRM zorgt ervoor dat de medewerkers juist en correct betaald worden en met alle vragen rechtstreeks bij de deskundige helpdesk terecht kunnen.

Voordelen:

  • Transparante uurtarieven die u in staat stellen te plannen op personeelskosten;
  • Géén salaris- en contractadministratie en aansluitingen bij de Belastingdienst en pensioenfondsen meer;
  • Nieuwe medewerkers kunnen 5,5 jaar flexibel ingezet worden zodat u efficiënter kunt plannen en geen risico’s loopt op loondoorbetaling;
  • U betaalt enkel de gewerkte uren, bij ziekte en verlof ontvangt u geen factuur;
  • U heeft geen omkijken meer naar hoge transitievergoedingen;
  • Géén verplichtingen t.a.v. de Wet Verbetering Poortwachter en geen risico’s bij langdurige arbeidsongeschiktheid;
  • Deskundige HR-helpdesk voor u en de payrollmedewerkers.

Meer weten over onze dienstverlening?

Vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan. Wij nemen binnen één werkdag contact met u op.

Zakelijke afspraak

Offerte aanvragen