Repay HRM in de schoonmaakbranche

Vlekkeloos ondernemen

Wil je meer tijd besteden aan ondernemen en je niet druk maken over personeelszaken? En wil je dat alles goed geregeld is voor jouw schoonmakers? Lees dan snel verder! Wanneer je het werkgeverschap aan ons uitbesteedt, ben je zelf verantwoordelijk voor de planning en de dagelijkse aansturing van het team, terwijl wij alle vervelende klusjes uit handen nemen.

Wat dit voor jou in de praktijk betekent? 5,5 jaar flexibiliteit bij nieuwe werknemers, geen salarisadministratie en geen omkijken naar verzuimrisico’s en kosten. Je vult één keer per week de uren in via Repay Online en wij regelen de rest.

“Geen omkijken meer naar ziekteverzuim”

Rijk Verweij, Correct Groep

Al ruim 40 jaar zorgt Correct Schoonmaak voor het schoonmaakonderhoud van kantoren, scholen, overheidsgebouwen, medische centra en andere objecten. Correct Schoonmaak heeft 150 professionele en goed opgeleide medewerkers in dienst die zorg dragen voor een schone en frisse omgeving.

“De schoonmaakbranche is een hectische markt. Hierdoor moeten er veel HR handelingen worden verricht en dat vraagt veel van een organisatie. Door het werkgeverschap aan Repay uit te besteden hebben we er geen omkijken meer naar. Dat is gunstiger voor de organisatie én de medewerker.”

De voordelen van Repay HRM

Doen waar je goed in bent

De schoonmaakbranche wordt gekenmerkt door een hoog ziekteverzuimpercentage en een wisselende vraag naar arbeid. Dit brengt de nodige werkgeversrisico’s met zich mee en vraagt om een hoge mate van flexibiliteit.

Wanneer medewerkers in dienst treden bij Repay werken worden alle zorgen, risico’s en kosten bij ziekte en ontslag overgenomen door Repay HRM. Daarnaast betaal je enkel de gewerkte uren en heb je geen omkijken meer naar alle overige verplichtingen die een werkgever heeft. Dit alles zonder een afstand te creëren tussen jou en de medewerker.

De voordelen van Repay HRM

Doen waar je goed in bent

Tot 5,5 jaar flexibiliteit

Nieuwe medewerkers kunnen tot 5,5 jaar flexibel ingezet worden, zodat jij efficiënter kunt plannen en geen risico’s loopt op loondoorbetaling.

Geen risico bij ziekte

Repay HRM neemt alle verplichtingen over t.a.v. de Wet Verbetering Poortwachter en bij langdurige arbeidsongeschiktheid.

Geen arbeidsrechtelijke risico’s

Bij nieuwe medewerkers heb je onder andere geen omkijken naar de transitievergoeding, Repay HRM neemt dit voor haar rekening.

Enkel de gewerkte uren

Je betaalt enkel de gewerkte uren, bij ziekte en verlof betaalt Repay HRM de medewerker door en ontvang je geen factuur.

Geen salarisadministratie meer

Geen salaris- en contractadministratie en aansluitingen bij de Belastingdienst en pensioenfondsen meer.

Deskundige HR Servicedesk

Onze mensen zijn gespecialiseerd in personeelszaken en kennen meer dan 140 cao’s. Heb je een vraag? Wij helpen je graag!

Goed werkgeverschap

Repay HRM staat voor goed werkgeverschap. Wanneer schoonmakers in dienst treden bij Repay HRM zijn ze verzekerd van een tijdige en juiste uitbetaling van het salaris. Daarnaast zijn reserveringen, zoals vakantiedagen en vakantiegeld, tussentijds opvraagbaar. Bovendien krijgen medewerkers doorbetaald bij ziekte en zijn ze collectief verzekerd tegen ongevallen.

Vraag een adviesgesprek aan

 

Heb je vragen over onze dienstverlening? Neem dan gerust contact op voor een adviesgesprek. Wij nemen binnen één werkdag contact met je op.

*Verplichte velden