Repay HRM in de detailhandel

Focussen op ondernemen

Binnen de detailhandel is er steeds meer behoefte aan de flexibiliteit. De branche heeft de afgelopen jaren veel te verduren gehad. Des te belangrijker is het voor de ondernemer om zich volledig te kunnen richten op het ondernemen zelf en alles rondom salarisadministratie en de werkgeversrisico’s uit te besteden. Repay HRM zorgt ervoor dat de medewerkers juist en correct betaald worden en dat ze met alle vragen rechtstreeks bij de helpdesk terecht kunnen.

De voordelen van Repay HRM

Doen waar je goed in bent

Tot 4 jaar flexibiliteit

Nieuwe medewerkers kunnen tot 4 jaar flexibel ingezet worden, zodat jij efficiënter kunt plannen en geen risico’s loopt op loondoorbetaling.

Geen risico bij ziekte

Repay HRM neemt alle verplichtingen over t.a.v. de Wet Verbetering Poortwachter en bij langdurige arbeidsongeschiktheid.

Geen arbeidsrechtelijke risico’s

Bij nieuwe medewerkers heb je onder andere geen omkijken naar de transitievergoeding, Repay HRM neemt dit voor haar rekening.

Enkel de gewerkte uren

Je betaalt enkel de gewerkte uren, bij ziekte en verlof betaalt Repay HRM de medewerker door en ontvang je geen factuur.

Geen salarisadministratie meer

Geen salaris- en contractadministratie en aansluitingen bij de Belastingdienst en pensioenfondsen meer.

Deskundige HR Servicedesk

Onze mensen zijn gespecialiseerd in personeelszaken en kennen meer dan 140 cao’s. Heb je een vraag? Wij helpen je graag!

Vraag een adviesgesprek aan

 

Heb je vragen over onze dienstverlening? Neem dan gerust contact op voor een adviesgesprek. Wij nemen binnen één werkdag contact met je op.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.