Vraag een adviesgesprek aan

Wij helpen je graag verder

Overweeg je om gebruik te maken van onze dienstverlening of heb je vragen? Vraag dan een vrijblijvend adviesgesprek aan. Samen met één van onze adviseurs bespreken we de problemen waar je tegenaan loopt en welke oplossing daar het best bij past. Zo zorgen we er samen voor dat jij weer kunt doen waar je goed in bent!

Benieuwd wat er met jouw aanvraag gebeurt? Lees hieronder verder.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wat gebeurt er met mijn aanvraag?

Nadat jij je aanvraag hebt opgestuurd, kijken we welke adviseur uit de regio komt. Hij of zij zal contact opnemen om een vrijblijvend gesprek in te plannen. Geef je de voorkeur aan een telefoon- of Skypegesprek? Dan is dat natuurlijk ook mogelijk!

 

Waarom samenwerken met Repay HRM?

Door met ons samen te werken bespaar je niet alleen tijd, maar ook geld. In veel gevallen is onze dienstverlening per saldo goedkoper dan wanneer je zelf medewerkers in dienst hebt.

Je bespaart namelijk tijd en geld op:

  • Salarisadministratie
  • Opstellen van arbeidscontracten
  • Ziekteverzuimverzekering
  • Transitievergoeding
  • Oplossen van conflicten
  • Kosten en begeleiding voor verzuim
  • (Financiële) problemen omtrent geschillen
  • Doorbetaling bij ziekte of vakantie
  • Het beantwoorden van vragen van medewerkers
  • Bijhouden van kennis van cao’s en arbeidsrecht

Onderaan de streep betekent dit in veel gevallen dat je goedkoper uit bent wanneer je samenwerkt met Repay. Daarnaast heb je minder zorgen aan je hoofd zodat je je beter kunt focussen op je onderneming!

Wil je meer leren over onze dienstverlening? Lees hier meer.