Praktijkcase: Mode bij Anneloes

Het is alweer bijna dertien jaar geleden dat Anneloes van de Mosselaar haar grote droom in vervulling liet gaan: het openen van haar eigen kledingzaak Mode bij Anneloes! De powervrouw vertelt trots over haar mooie winkel in het centrum van Waspik.

Bron: Repay HRM Magazine 2020

Ruime collectie dameskleding

Wat direct opvalt wanneer je het prachtige pand binnenstapt, is de gezellige sfeer en de ruime, veelzijdige collectie aan dameskleding. Anneloes vertelt vol passie over haar zaak: “Ik heb kleding voor vrouwen van alle leeftijden. Van sportieve tot klassieke collecties, dus voor ieder wat wils! Alle kleding heeft een goede kwaliteit en pasvorm en niet geheel onbelangrijk: het is ook nog eens betaalbaar.”

Een gesmeerde samenwerking

Direct vanaf de start van haar bedrijf is Anneloes met Repay samen gaan werken. Anneloes vertelt: “Ik wilde dat alles goed geregeld zou worden voor mijn werknemers, dus ging ik op zoek naar een bedrijf dat mij hierin kon ondersteunen. Collega’s bevolen me aan om met Repay samen te werken. Direct na het eerste contact had ik er een goed gevoel bij en heb ik onze personeelsdiensten via hen geregeld. Dit is inmiddels alweer een hele tijd geleden, maar de samenwerking bevalt nog steeds erg goed. Je krijgt altijd netjes antwoord op een vraag en ze hebben zelfs een eigen WhatsApp-service waarmee je ze makkelijk en snel kunt bereiken. Ik vind Repay een prettig bedrijf om mee samen te werken.”

“Je krijgt altijd netjes antwoord op een vraag en ze hebben zelfs een eigen WhatsApp-service waarmee je ze makkelijk en snel kunt bereiken.”

Anneloes

Eigenaar

 

Tijd over voor andere zaken

Doordat Repay een deel van de werkzaamheden uit handen neemt, heeft Anneloes zelf meer tijd over voor de kernactiviteit van haar bedrijf: het inkopen en verkopen van mode. En dit is te merken. Mode bij Anneloes is namelijk uitgegroeid tot een veelzijdige winkel. Zo is ze bijna drie jaar geleden naar een nieuw pand verhuisd, heeft ze haar assortiment uitgebreid met lingerie en nachtkleding en is de gehele collectie inmiddels ook online in haar webshop te verkrijgen. Daarnaast organiseert Anneloes regelmatig leuke evenementen voor haar klanten: “Het leuke aan mijn werk is het klantcontact en de diversiteit. Ik organiseer diverse activiteiten, zoals modeshows en ladies nights. De klanten vinden het supergezellig en ik vind het heerlijk om te doen!”

Meer weten over onze dienstverlening?

Vraag een adviesgesprek aan

Benieuwd of wij iets voor je kunnen betekenen? Wij leggen het graag uit tijdens een vrijblijvend (telefonisch) adviesgesprek. Wanneer je het formulier invult, zal één van onze adviseurs contact met je opnemen.

Met welke feestdagen moet je als werkgever rekening houden?

Als je gebruikt maakt van een cao dan hebben jouw werknemers recht op vrij of eventueel doorbetaling op feestdagen. In dit artikel gaan we verder in op wat deze feestdagen eigenlijk betekenen en waar ze vandaag komen maar ook over wat de regels zijn die hierbij komen kijken voor jou als ondernemer.

Wat als een werknemer zich niet wilt laten vaccineren tegen het coronavirus?

Wat mag je als werkgever doen wanneer een werknemer zich niet wilt laten vaccineren tegen het coronavirus?

Hoe schrijf je een goede vacaturetekst? 8 tips

Met een goede vacaturetekst spreek je de juiste doelgroep aan en vergroot je de kans dat ze bij je willen werken.

Wat is de inlenersbeloning?

Wil je weten wat de inlenersbeloning is en wanneer jij als ondernemer hiermee te maken krijgt? Lees dan snel verder.

Wat betekent payroll en uitzenden voor werknemers?

Overweeg je om te gaan payrollen of uitzenden? Dan wil je natuurlijk ook weten wat dat betekent voor (toekomstige) medewerkers. Lees snel verder!

De werkkostenregeling (WKR): alle feiten op een rijtje

Door de huidige Covid-19 crisis is er een uitbreiding gemaakt in de kosten die je als werknemer mag maken en declareren onder de noemer werkkostenregeling (WKR). Dit leek ons een mooi moment om aan jullie toe te lichten wat deze uitbreiding betekent en wat de werkkostenregeling nu precies inhoudt.

Salarisadministratie uitbesteden of zelf doen?

Er zit veel werk in het opzetten én bijhouden van een personeels- en salarisadministratie. Daarom zitten veel ondernemers met de vraag of ze het zelf gaan doen of dat ze de administratie gaan uitbesteden. Om je te helpen een goede keuze te maken, hebben we de voor- en nadelen op een rijtje gezet.

Wat moet je als werkgever weten over het coronavirus?

Het coronavirus verspreidt zich over Europa en heeft inmiddels ook Nederland bereikt. Hierdoor neemt de onrust omtrent het virus toe en beginnen steeds meer mensen vragen te stellen. Ook voor werkgevers zijn er veel onduidelijkheden omtrent het virus. Mag een...

Vaste vs. flexibele medewerkers: wat zijn de voor- en nadelen voor de werkgever?

Je kunt als werkgever verschillende redenen hebben om medewerkers al dan niet en vast contract aan te bieden. Welk type contract kies jij?

Praktijkcase: gezondheidswinkel

In deze praktijkcase vertelt Wim over zijn gezondheidswinkel in Oosterhout en de reden waarom zij zijn gaan payrollen.

Vraag een adviesgesprek aan

 

Heb je vragen over onze dienstverlening? Neem dan gerust contact op voor een adviesgesprek. Wij nemen binnen één werkdag contact met je op.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

*Verplichte velden